21
چهار شنبه 29 تیر 1401
شماره 8547
فرهنگ
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آیا امسال سینمای ایران اسکار را تحریم می‌کند؟

سینما
معرفی نماینده سینمای ایران برای شاخه بهترین فیلم بین‌المللی به اسکار2023 می‌تواند به درام پرکشمکشی بدل شود و حواشی و جار و جنجال زیادی راه بیندازد.
ویژه
محمدعلی باشه‌آهنگر، کارگردان و عضو هیأت داوران بخش بلند سینمایی می‌گوید: این رویداد سینمایی یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های سینمایی ایران است؛ به‌طوری که اگر سینمای ایران از لحاظ محتوایی بررسی نشود، نمی‌توانیم سینمای تکنیکالی داشته باشیم.
سریال
تهیه‌کننده «نون خ» از حضورحسن معجونی در مجموعه تلویزیونی «نون خ 4» خبر داد.به گزارش همشهری، مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال«نون خ»، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، از اضافه شدن حسن معجونی به تیم بازیگران مجموعه طنز «نون خ ۴» خبر داد.
گزارش همشهری از اکران فیلم‌های مخاطب خاص

صف 70 فیلم برای اکران در هنر و تجربه

پردیس چهارسو مقر اصلی نمایش فیلم‌های متفاوت سینمای ایران می‌شود
گزارش
با گذشت حدود ۵‌ماه از تفویض اختیارات گروه هنر و تجربه به مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، به‌زودی دور تازه فعالیت‌های این گروه آغاز می‌شود. از اسفندماه سال گذشته که با تصمیم رئیس سازمان سینمایی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، متولی گروه هنر و تجربه شد تا امروز که در روزهای پایانی تیر‌ماه به سر می‌بریم، تنها اتفاقی که شاهدش بوده‌ایم تغییر لوگوی هنر و تجربه است.
محمود کلاری در جشنواره فیلم شهر

محمود کلاری در جشنواره فیلم شهر

نشست آموزشی و تخصصی از «ایده تا تصویر» با حضور محمود کلاری در هشتمین جشنواره فیلم شهر برگزار می‌شود.
کنسرت موسیقی آذربایجان با صدای مؤذن
کنسرت موسیقی آذربایجان با صدای مؤذن
ارکستر آلنام به همراه گروه کر باریش، سوم مرداد‌ماه با نواختن موسیقی آذربایجانی در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. به گزارش همشهری، موسیقی آذربایجانی، توسط گروه ارکستر آلنام به همراه گروه کر باریش، سوم مرداد‌ماه ساعت 21:30به رهبری وحید علی‌پور و خوانندگی ودود موذن و مسعود امیرسپهر در تالار وحدت اجرا می‌شود.