• چهار شنبه 22 تیر 1401
  • الأرْبِعَاء 13 ذی الحجه 1443
  • 2022 Jul 13

جولان قاچاق در بازار لوازم‌خانگی

ارزش لوازم خانگی قاچاق در بازار ایران به یک میلیارد و 700میلیون دلار در سال می‌رسد/ کاهش ۵۰۰ میلیون دلاری حجم کالای قاچاق نشان می‌دهد در این زمینه کارهای خوبی انجام شده است
یک‌‌سوم بازار لوازم خانگی در اختیار کالاهای قاچاق است. 5سال بعد از آغاز ممنوعیت واردات لوازم خانگی آخرین آماری که معاون صنایع عمومی وزارت صمت برای میزان کالای قاچاق موجود در بازار ارائه کرده یک میلیارد و 700میلیون دلار از کل 6میلیارد دلار کالای این بازار است.
برای نخستین‌بار در دولت سیزدهم اتفاق افتاد

ترانزیت 1600 کیلومتری در راه آهن ایران

نخستین قطار ترانزیت کانتینری روسیه به هند حامل مواد عایق رطوبتی سقف، روز سه‌شنبه با دستور معاون اول رئیس‌جمهور از مرز ریلی سرخس در شمال‌شرق وارد ایران شد.

لزوم تصویب قوانین بازدارنده برای مقابله با مجرمان

در وقوع، افزایش و رشد جرائم، آسیب‌ها و تخلفات دلایل مختلفی نقش‌آفرینی می‌کنند و بالطبع هرچه این مشکلات، آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها بیشتر شود، شاهد رشد بیشتر نمودار جرائم و ناهنجاری‌ها و به‌دنبال آن آسیب‌های ناشی از آن برای جامعه خواهیم بود.
وزیر اقتصاد اعلام کرد

وعده مهار پلکانی تورم

امیدواریم با مصوبات ستاد اقتصادی دولت در تیرماه شاهد کاهش نرخ رشد تورم باشیم و در ماه‌های آینده نیز تورم را به‌صورت پلکانی کنترل کنیم.

سهم پزشک نماها در تخلفات، 30 برابر پزشکان

کمبود پزشک و متخصص، ماجرای عریض و طویل زیرمیزی‌ها و فرار مالیاتی، فعالیت گسترده پزشک‌نماها و ویزیت و حق عمل‌هایی که گاه به دلار گرفته می‌شود؛ اینها بخشی از چالش‌های نظام سلامت است که هر بار انگشت اتهام را به سمت جامعه پزشکی نشانه می‌گیرد.

آمریکا: ایران ارتش پهپادی روسیه را آموزش می‌دهد

مشاور امنیت ‎ملی کاخ‎سفید در سخنان اخیر خود اعلام کرد که ایران قصد دارد صدها فروند پهپاد را برای ارتش روسیه ارسال کند.

آتش‌نشانی تمام ایرانی

پنجمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی آتش‌نشانی و ایمنی شهر تهران پس از وقفه‌ای 2ساله به‌دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، امسال از تاریخ 20‌تا‌22تیرماه در سالن همایش‌های بین‌المللی هتل المپیک تهران برپا شده است.

معابر تهران چه ویژگی‌هایی دارند؟

در همشهری آنلاین بخوانید

هیجان جهانی برای تصاویر جیمز ‌وب

ظرفیت بین المللی انیمیشن ایرانی