06
چهار شنبه 22 تیر 1401
شماره 8542
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
شکایت خانم دکتر از افرادی که او را ربوده بودند به شناسایی زنی منجر شد که مدعی است فقط می‌خواسته به ارتباط شاکی و همسرش پایان دهد.
اتوبوس تیم کوهنوردی که پس از صعود موفقیت‌آمیز به قله آرارات در ترکیه به کشور بازگشته و عازم تهران بودند در زنجان دچار حادثه‌ای مرگبار شد.
به‌تازگی دور میدان هلال‌احمر در نارمک دوربرگردانی به وسیله بلوک‌های سیمانی ایجاد شده که عامل ترافیک در خیابان گلبرگ است.
وقتی خودروی پراید با 5سرنشین به داخل رودخانه‌ای در شهرستان آستانه اشرفیه سقوط کرد، 2جوان موتورسوار به آب زدند تا حادثه دیدگان را نجات دهند.
بررسی های پلیسی نشان می دهد که حادثه هولناک نجف آباد، تصمیمی خانوادگی برای خودکشی بوده است

دست‌نوشته‌های رازگشا

پیگیری
چند روز پس از کشف اجساد حلق‌آویز شده 5عضو خانواده‌ای در نجف‌آباد، کشف دست‌نوشته‌هایی از قربانیان نشان می‌دهد که آنها به‌دلیل افسردگی و انزوا دست به‌خودکشی زده‌اند.
کوتاه از حادثه/عملیات هوایی برای انتقال قلب

کوتاه از حادثه/عملیات هوایی برای انتقال قلب

خانواده جوانی که دچار مرگ مغزی شده بود، پزشکان بیمارستانی در مشهد، هوانیروز ارتش، نیروی هوایی فراجا، نیروهای اورژانس مشهد و تهران و پزشکان بیمارستان امام خمینی تهران همگی دست در دست یکدیگر دادند تا قلب جوان مشهدی که دچار مرگ مغزی شده بود در کوتاه‌ترین زمان ممکن از مشهد به تهران منتقل شده و جان بیماری نیازمند که از نارسایی قلبی رنج می‌برد را نجات دهد.
مرد جوان، قتل همسرش را انکار کرد
همه تصور می‌کردند که مرگ زن جوان یک حادثه بوده و او سکته کرده تا اینکه پزشکی قانونی اعلام کرد وی به قتل رسیده است.