• یکشنبه 11 اسفند 1398
  • الأحَد 6 رجب 1441
  • 2020 Mar 01

احیای اعتماد مردم

یکی از مؤلفه‌های حکمرانی خوب، انتشار آزاد و شفاف اطلاعات و حفظ اعتماد عمومی به‌منظور جلب همراهی مردم و افکار عمومی با هدف تسهیل انجام وظایف دولت‌هاست.
گزارش همشهری از وضعیت کسب وکارها در پایتخت بعد از شیوع ویروس کرونا

ویروس کسادی در شب عید

اسفند به نیمه می‌رسد اما بهار پشت درهای شهر منجمد شده و سوز زمستان در خیابان‌های خلوت یکه‌تازی می‌کند.

سخنی با خوانندگان‌همشهری

وقوع هر یک از بلایای طبیعی و انسانی که در یک سال گذشته بر ایران ما نازل شده است، در هر کشور دیگری می‌توانست کیان آن کشور را به خطر اندازد.

کرونا و بن‌بست حرف‌درمانی

​​​​​​​این روزها شهروندان، با سیلی از آمار و اطلاعات و اخبار از منابع گوناگون رسمی و غیررسمی روبه‌رو هستند؛ اما این حجم از داده‌ها، آنها را مطلع از اوضاع نمی‌کند، اضطرابشان را کم نمی‌سازد و قوت قلبی به آنها نمی‌دهد.

مدیریت آثار اقتصادی کرونا

ویروس کرونا، در قالب یک اپیدمی ظهور کرده و براساس گزارش‌های سازمان بهداشت جهانی، به‌عنوان یک پدیده بدون مرز و فراگیر در حال رشد و انتشار در جهان است.

تدوین 2 برنامه نوروزی برای تهران

هرچه که به آخر اسفند نزدیک می‌شویم باید خیابان‌ها شلوغ‌تر و رفت‌وآمد‌ها بیشتر شود اما امسال ویروس کرونا بر فضای استقبال از نوروز تأثیر گذاشته است و هشدار‌های وزارت بهداشت درباره خودداری از حضور در فضای عمومی در این‌ماه بیشتر از حال و هوای عید به چشم می‌آید. به گزارش همشهری، از سال‌ها قبل ارگان‌های مختلف شهری برنامه‌های مخصوص نوروز خود را برگزار می‌کنند و در این بین شهرداری گسترده‌ترین برنامه‌ها را دارد که از پاکیزگی و رسیدگی به فضای سبز تا اجرای موسیقی و گردهمایی‌های گردشگری را شامل می‌شود.

10 استان همچنان درگیر کم بارشی

رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی گفت: بارش‌ها در کل کشور نسبت به بلندمدت افزایش یافته اما همچنان 10 استان کشور نسبت به میانگین بلندمدت با کم بارشی مواجهند.

نبرد با فیک‌نیوزهای کرونا

نگرانی از نوع جدید ویروس کرونا باعث شده تا بازار فیک‌نیوزها و خبرهای غیردقیق و علمی برای جلب توجه و جمع کردن کلیک و فالوور حسابی داغ باشد.

ویروس روی نگاتیو

ترسیم راه مترو

تدفین متوفیان کرونا با پروتکل سازمان بهداشت جهانی