14
یکشنبه 11 اسفند 1398
شماره 7894
بازار
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
با نزدیکی به روزهای پایانی سال، قیمت خرده‌فروشی انواع میوه و مرکبات و سبزی و صیفی افزایش یافته است.
مشکلات تامین مواداولیه تولید و واردات در حالی زمینه کمبود و افزایش قیمت حاشیه بازار انواع تایر خودروهای سواری، باری و مسافری نسبت به نرخ مصوب را فراهم کرده است که مسئولان، عرضه تایر به نرخ مصوب دولتی را در دستور کار قرار داده‌اند. اما برای خرید تایر دولتی باید به نکاتی توجه کنید.
نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، افزایش نرخ دلار و ضعف نظارت بر بازار، موجب افزایش بیش از 20درصدی قیمت گوشت گوسفندی و گوساله و عرضه چند نرخی این اقلام و رشد 2هزار تومانی هر کیلوگرم گوشت مرغ شد.
عهدشکنی شرکای کره‌ای، چینی و ژاپنی در تامین قطعات مورد نیاز تولید انواع لوازم خانگی زمینه کمبود، گرانی و افت شدید تقاضای خرید این محصولات در بازار را فراهم کرد.
رشد تقاضای کاذب و کمبود ناشی از صادرات انواع ماسک تنفسی در بازار، موجب شد تا با شیوع کرونا قیمت این محصولات افزایش بی‌رویه‌ای را تجربه کند.
درحالی‌که دست اندرکاران تولید بر افزایش ظرفیت با فعالیت سه شیف واحدهای صنعتی و رشد عرضه مواد شوینده تأکید می‌کنند، دستگاه‌های نظارتی از کشف انباراحتکار 3.5میلیون ماسک در تهران خبر می‌دهند

تب بازاری کرونا؛ از داروخانه تا فروشگاه

ماسک به‌صورت و ژل و الکل به دست؛ این تصویر کنونی برخی افرادی است که بدون اطلاع کافی و تحت‌تأثیر اطلاع‌رسانی نادرست و شوک ناشی از گسترش ویروس کرونا به برخی شهرهای کشورمان به‌دنبال مصون ماندن از صدمات این ویروس به هر بهایی هستند.
PDF بازار
کوتاه بازار
درصورتی که به‌دلیل نوع شغل، تحصیل یا نیازتان، متقاضی خرید انواع لوازم آزمایشگاهی و پزشکی هستید، مطلع باشید که راسته بازار فروش لوازم آزمایشگاهی و پزشکی ولیعصر یکی از بورس‌های فروش اینگونه اقلام است که می‌توانید این محصولات را راحت‌تر خریداری کنید.