• یکشنبه 20 مرداد 1398
  • الأحَد 9 ذی الحجه 1440
  • 2019 Aug 11

24 ساعت زندگی ایرانی

نتایج تحقیق کارشناسان مرکز آمار نشان می‌دهد ایرانی‌ها روزانه فقط 3درصد از وقتشان را صرف آموزش و فراگیری موضوعات جدید می‌کنند
نتایج یک تحقیق آماری جدید نشان می‌دهد بخش عمده وقت ایرانی‌ها صرف نگهداری و مراقب شخصی می‌شود و بعد از آن خانه‌داری و فعالیت‌های شغلی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

کارخانه آزادی

اینجا بهشت ته‌خط رسیده‌ها و بی‌پناهان است؛ آدم هایی که چرخ روزگار یا دست‌شان را به خون آلوده کرده و یا دلشان را پرخون ساخته.

در فضیلت عید قربان

ما در قرآن‌مجید واژه‌هایی مانند یوم، لیله، لیالی و ایام را داریم؛ یعنی اینکه در طول سال، روزهای برجسته و برگزیده و با‌فضیلت داریم که مورد احترام و تکریم هستند.

06 فرصتی برای تامین فضای سبز و مدیریت بحران

۰۶ یکی از پادگان‌هایی است که درختان قابل‌توجهی دارد و بخشی از باغ سلطنت‌آباد هم بوده است. پرونده «پادگان ۰۶» حدود یک سال و نیم پیش در شورای‌عالی شهرسازی و معماری کشور مطرح شد.

اقتصاد سیاسی حذف 4صفر از پول ملی

دولت دوازدهم اخیرا در مصوبه‌ای رأی به کاهش 4صفر از پول ملی داده است. این طرح که برای اجرا باید مراحل قانونی خود را در نهاد قانونگذاری هم طی کند

استقبال از مذاکره

درخواست‌های پرتکرار اصلاح‌طلبان برای گفت‌وگو با شورای نگهبان دیروز با پاسخ مثبت عباسعلی کدخدایی، سخنگوی این شورا همراه شد.

تهرانِ بی‌تقصیر

می‌گویند «ریودوژانیرو» کولی‌ شاد رقصانی است یا خیابان‌های عریض و طویل مسکو و سن‌پترزبورگ قدرت راباز می‌نمایانند.
محجوب الزویری، مدیرمرکز مطالعات خلیج فارس قطر در گفت‌وگو با همشهری:

احتمال گفت‌وگوی ایرانی- عربی بالاست

رفتارهای اخیر امارات، از خروج یکجانبه از جنگ یمن گرفته تا تغییر لحن چشمگیر این کشور در قبال ایران جنجال بزرگی در رسانه‌های عربی و انگلیسی به راه انداخته است.

دیوارهای دانشگاه‌ها برداشته می‌شود