54
یکشنبه 20 مرداد 1398
شماره 7733
اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

زلزله شاهین‌شهر خسارت نداشت

از میان خبرها
صبح روز گذشته زلزله 9/2 ریشتری شاهین‌شهر اصفهان را لرزاند
اخبار ویژه
استاندار اصفهان گفت: کارگروه‌های رفع موانع تولید در شهرستان‌های این استان فعال شوند تا مشکلات فرارو برطرف شود.
نماینده مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون در کشور ۲ میلیون و ۵۰۰ و در اصفهان ۶۰ هزار خانه خالی وجود دارد.
شهردار اصفهان گفت: اگر در فضای مدیریت واحد شهری سطح تعامل همه دستگاه‌ها به‌ویژه پلیس و شهرداری افزایش یابد، در رفع معضل ترافیک نیز بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
شهردار بفروئیه با گلایه از بی‌توجهی مسئولان و نماینده شهرستان میبد نسبت به این شهر، اظهار کرد: بفروئیه زیرساخت‌های لازم برای شهر شدن را نداشت و با دست خالی نیز نمی‌توان یک شهر را مدیریت کرد.
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری گفت: گونه جدید «یلوه نوک‌سبز» برای نخستین بار در تالاب گندمان شهرستان بروجن مشاهده شد.
باغ پهلوان‌پور مهریز، متعلق به دوره زندیه- قاجاریه، یکی از ۹ باغ تاریخی است که توسط یونسکو ثبت جهانی شد اما این باغ این روزها رنگ و نمای جهانی ندارد و در سایه بی‌توجهی مسئولان گرفتار خزان زودرس شده است.

خیابان بلاتکلیف در همسایگی نقش جهان

مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان: کمیته‌های کشوری و استانی در حال بررسی و پیگیری سرنوشت خیابان آقانورالله نجفی هستند
شهری
کوچه پس‌کوچه‌های خاکی یا نیمه‌آسفالت که بی‌مقدمه، تنگ یا گشاد می‌شوند و در گوشه بعضی از آنها تپه‌های مصالح ساختمانی یا پارکینگ‌های خودرو جا خوش کرده است، تصویری است که خیابان نیمه‌کاره آقا نورالله نجفی در همسایگی دومین میدان بزرگ جهان و پربازدیدترین بنای تاریخی اصفهان از خود به نمایش می‌گذارد.
تابستان داغ در اتوبوس‌های بدون کولر شهرکرد

تابستان داغ در اتوبوس‌های بدون کولر شهرکرد

برخی از اتوبوس‌ها و تاکسی‌های شهرکرد مجهز به کولر نیستند یا آن را راه‌اندازی نمی‌کنند که موجب نارضایتی مسافران شده است
نداشتن کولر و یا استفاده نکردن از آنها در برخی از اتوبوس‌ها و تاکسی‌های شهری شهرکرد در این فصل گرما موجب اعتراض مسافران شده است

۳۵ درصد از ظرفیت سدهای اصفهان خالی است

رئیس گروه نظارت شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: با وجود بارش‌های مناسب در سال آبی جاری، ۳۵ درصد از ظرفیت سدهای استان   خالی است.
حریم زاینده‌رود  آزاد می‌شود
حریم زاینده‌رود  آزاد می‌شود
معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: بیش از ۲۴۰ هکتار ساخت‌و‌ساز غیرمجاز بیشتر به شکل ویلا در حریم رودخانه زاینده‌رود وجود دارد که باید تخریب شود.

پروژه‌های راهسازی یزد  در گیر و دار  کمبود قیر

در استان یزد
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان یزد گفت: پروژه‌های امسال راهسازی در حوزه احداث، تعمیر و نگهداری با مشکل کمبود قیر مواجه است

ورود تخصصی جهاددانشگاهی یزد به حوزه آموزش شهروندی

در استان یزد
شهردار یزد ضمن اعلام آمادگی برای همکاری بیشتر شهرداری با حوزهای مختلف جهاددانشگاهی یزد، خواستار ورود جهاددانشگاهی به حوزه آموزش شهروندی به صورت تخصصی شد
PDF یکشنبه 20 مرداد 1398
کوتاه اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
فرماندار اردکان با بیان این‌که روستاهای این شهرستان شرایط بهتری از لحاظ خدمات زیربنایی دارند، تعداد پروژه‌های نیمه‌تمام را ۲۳۰ مورد ذکر کرد
رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: کاهش ضایعات میوه در این استان با توسعه صنایع تبدیلی و فراوری محقق می‌شود
رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: طی ماه جاری چندین مورد دام مبتلا به سیاه‌زخم و چندین دام و انسان مبتلا به تب کریمه کنگو در استان شناسایی شد.
مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور تسهیل در تردد خودروها و افزایش ایمنی مسافران بیش از ۳۰۰ کیلومتر از جاده‌های مواصلاتی این استان بهسازی شد.
عید سعید قربان به عنوان یکی از مهم‌ترین عیدهای مسلمانان، آن چنان دارای اهمیت و فضیلت است که حضرت رسولص می‌فرمایند: «هر کس 4 شب را شب‌زنده‌دارى کند، بهشت براى او واجب است