56
یکشنبه 20 مرداد 1398
شماره 7733
همدان، زنجان، قزوین
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مسئولان دانشگاه‌ها باید به تشکل‌های دانشجویی میدان بدهند

نقل قول
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت
اخبار ویژه
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان گفت: برای 3 مدیر مدرسه به علت دریافت غیرمجاز شهریه از والدین دانش‌آموزان پرونده قضایی تشکیل می‌شود.
فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: جرمی که وقوع آن در فضای مجازی افزایش پیدا کرده جرائم مالی است که نسبت به مدت‌زمان مشابه سال‌گذشته دو برابر شده است.
تاکنون دولت ۸۰ درصد مطالبات گندم‌کاران قزوینی را به میزان 2590 میلیارد ریال بابت فروش تضمینی گندم پرداخت کرده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: پروژه اصلاح شبکه فرسوده توزیع آب در هسته مرکزی و بافت فرسوده شهر زنجان 70 درصد پیشرفت داشته است و این عملیات همچنان ادامه دارد.
آفت مگس در باغ‌های زیتون طارم سفلی کنترل شده است، اما همچنان خطر به‌ویژه برای باغ‌های سنتی وجود دارد و مبارزه با این آفت باید از سوی باغداران تداوم داشته باشد.
رئیس اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: اعضای بدن بانویی ۳۷ ساله که مرگ مغزی او به تایید پزشکان اعضای تیم پیوند معاونت درمان رسیده بود به بیماران نیازمند اهدا شد.
قدم اول برای درمان، تشخیص درست بیماری است. امری که به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی ساده‌تر و دقیق‌تر شده است.

چاقوی زنجان زیر تیغ

مدیرکل میراث فرهنگی استان: بقای هنر‌صنعت چاقوسازی در زنجان  نیازمند تدوین استانداردهای جدید و هماهنگ با معیار‌های جهانی است
صنایع دستی
صنعت فلز‌ی زنجان به خصوص‌ چاقو‌سازی آن نامی ‌آشنا برای سرزمینمان ایران است. صنعتی که فولا‌د سخت را در کوره گرم همچون موم نرم و ضایعات فلزی را به وسایل کاربردی و هنری با ارزش افزوده تبدیل می‌کند.
رخت بزرگ عروسی بر تن کوچک دختران

رخت بزرگ عروسی بر تن کوچک دختران

ابتلا به بیماری‌های جسمی و روحی، رواج خشونت خانگی و افزایش طلاق از عواقب ازدواج دختران در سنین کودکی و نوجوانی است
بی‌شک یکی از آرزوهای هر کودکی «بزرگ شدن» و «عروسی کردن» است. اغلب کودکان با رویای رخت عروس و دامادی در آینده بزرگ می‌شوند، اما شاید اگر به آنها بگویند فردا روز عروسی آنان است این رویا به کابوس تبدیل شود.

نوجوانان صلاحیت ازدواج ندارند

نگاه
آمارها نشان می‌دهد در ایران از هر 3 ازدواج یکی به طلاق ختم می‌شود. در گذشته‌های نه‌چندان دور از هر 10 ازدواج یکی به طلاق ختم می‌شد
PDF یکشنبه 20 مرداد 1398
کوتاه همدان، زنجان، قزوین
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: از ابتدای سال تاکنون مردم استان همدان بیش از 340 هزار بار با پلیس تماس گرفته‌اند. از این تعداد 112 هزار مورد به عملیاتی پلیسی منجر شده است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند از کشف بیش از ۱۰۰ تن مرغ زنده قاچاق در این شهرستان خبر داد.
رئیس مرکز جنگل‌های خارج از شمال سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: از شروع طرح تنفس جنگل در سراسر کشور برای قطع درختان جنگلی مجوزی صادر نشده است.