• دو شنبه 18 تیر 1397
  • الإثْنَيْن 25 شوال 1439
  • 2018 Jul 09

مجمع در آستانه تأیید نیکنام

سه‌ماه از ارجاع طرح حضور اقلیت‌ها در شوراهای‌ شهر و روستا به مجمع تشخیص مصلحت‌نظام و یک سال از رأی مردم یزد به سپنتا نیکنام می‌گذرد و هنوزعضویت سپنتا نیکنام عضو منتخب زرتشتی شورای شهر یزد در این شورا بلاتکلیف است.

باز مانده‌ایم

پخش تصاویر اعترافات تلویزیونی دختر 17ساله متولد1380، مائده که در فضای مجازی اقدام به انتشار فیلم‌های خود می‌کرد، در روزهای گذشته با موج گسترده‌ای از واکنش‌ها روبه‌رو شده که بخش مهمی از آن بازخوردهای منفی بوده است؛

دیده شوند تا دیده شویم

جوانان به‌عنوان بخش پویای جامعه در بسیاری از مواقع از سوی بخش کهنسال‌تر و خاصه نظام‌های متصلب حاکم به‌عنوان تهدیدی برای سیستم شناخته می‌شوند و همین امر باعث برخورد قهری با آنها می‌شود، اما تجربه تاریخی نشان داده که همین بخش از جامعه ساختار نظام آتی را بر مبنای خواست خود به منصه رسانده تا باز خود در یک سیکل به مقابله با نسل بعدی برخیزد.

اجرای 1050 همایش دوچرخه‌سواری در یک سال

سال‌ها توسعه خودرومحوری، هیچ راه تنفسی در شهرها باقی نگذاشته اما میلیون‌ها نفر از شهروندان کشور، بیش از هر زمان دیگر به دوچرخه نیاز دارند.

تجارت سیاه پیامک

خدمات ارزش افزوده پیامکی قرار بوده برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی، برگزاری مسابقه‌های پیامکی، نظرسنجی و... استفاده شود اما مدتی است که سوءاستفاده از کم‌اطلاعی کاربران جای هدف اصلی را گرفته است.

کوچک ‌و متوسط‌ها کارگشایی می‌کنند

با خروج یکجانبه آمریکا از معاهده برجام، ایران بقا در برجام را به تأمین منافعش در تعامل اقتصادی با اروپا مشروط کرد؛ بر همین اساس، مذاکرات فشرده‌ای با کشورهای باقیمانده در برجام آغاز شد.

زن اعدامی پای چوبه دار مهلت گرفت