• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
دو شنبه 18 تیر 1397
کد مطلب : 22610
+
-

داستان دو فرمانده

داستان دو فرمانده

  جانشین امید از سپاهان می‌آید؟!
امید ابراهیمی فاصله‌ای تا امضای قرارداد با الاهلی قطر ندارد و همین مساله باعث شده تا استقلالی‌ها دنبال جانشینی شایسته برای او باشند. ابتدا خبر رسید استقلالی‌ها برای رسیدن به هدف‌شان، سراغ گزینه‌های خارجی رفته‌اند اما عصر دیروز برخی سایت‌های خبری مدعی شدند، جانشین ابراهیمی از سپاهان می‌آید. براساس شنیده‌ها علی کریمی که در سال‌های اخیر بازیکن مورد علاقه کی‌روش بوده و فقط به‌خاطر مصدومیت جام‌جهانی را از دست داد، مذاکراتی با استقلالی‌ها داشته و به گفته برخی منابع با آبی‌ها به‌توافق هم رسیده است. بدنیست بدانید امید ابراهیمی هم درست مثل کریمی از سپاهان به استقلال آمد و توانست صاحب جایگاهی فیکس در این تیم شود. باید دید سپاهانی‌ها که حساب ویژه‌ای روی کریمی باز کرده‌اند، چه واکنشی به این خبر نشان خواهند داد.
  دعوت اینفانتینو از تاج
جیانی اینفانتینو با ارسال دعوتنامه‌ای به فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، به‌صورت رسمی از مهدی تاج برای حضور در دیدار پایانی جام‌جهانی در مسکو دعوت به‌عمل آورد. در بخشی از دعوتنامه رئیس فیفا خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال ایران آمده است: «همه می‌دانیم جام‌جهانی فوتبال، تورنمنتی با حضور بیش از ۳۲ تیم است. این رقابت‌ها قله فوتبال جهان برای آنهایی است که این ورزش زیبا را دوست دارند و البته در آن شرکت می‌کنند. جام‌جهانی، ویژه‌ترین لحظه و موقعیت برای فوتبال است و من منتظر هستم که این موقعیت را در روسیه با حضور چهره‌های ویژه سپری کنم. این افتخار بزرگی است که فینال جام‌جهانی را با شما جشن بگیریم.»
  فغانی شانس دارد
کمیته داوران فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اسامی 12 داوری را که شانس قضاوت در سه بازی پایانی مسابقات جام‌جهانی 2018 روسیه - یک بازی نیمه‌نهایی، بازی رده‌بندی و دیدار فینال - دارند، منتشر کرد که در این بین نام علیرضا فغانی از ایران هم دیده می‌شود. فیفا همچنین 26 کمک داور و 10 کمک داور ویدئویی (VAR) را برای این چهار بازی پایانی در نظر گرفته است. علیرضا فغانی (ایران)، مالانگ دیدیو (سنگال)، مارک گایگر (آمریکا)، آندرس کُنیا (اروگوئه)، نستور پیتانا (آرژانتین)، ساندرو ریچی (برزیل)، متئو کانگر (نیوزیلند)، جونیت چاکر (ترکیه)، سزار آرتور راموس (مکزیک)، بیورن کوئیپرس (هلند)، میلوراد ماژیچ (صربستان) و جان‌لوکا روکی (ایتالیا)، داورانی هستند که در روسیه مانده‌اند و هنوز شانس قضاوت یک‌بازی دیگر را دارند.
  انریکه ، سرمربی اسپانیا شد
لوئیس انریکه به‌طور رسمی به‌عنوان سرمربی جدید ماتادورها انتخاب شد. انریکه قراردادی دو ساله با فدراسیون فوتبال اسپانیا امضا کرده و  تا مسابقات یورو 2020 هدایت تیم‌ملی کشورش را برعهده خواهد داشت. اسپانیا در حالی با مربیگری موقت فرناندو هیه‌رو پا به مسابقات جام‌جهانی 2018 روسیه گذاشت که خولن لوپتگی بابت توافق با رئال مادرید و عدم وفاداری به قراردادی که با فدراسیون فوتبال اسپانیا داشت، دو روز مانده به آغاز این رقابت‌ها از سمت سرمربیگری ماتادورها کنار گذاشته شد. لاروخا با هیه‌رو عملکرد چندان خوبی در مرحله گروهی نداشت و با یک پیروزی مقابل ایران و تساوی برابر تیم‌های پرتغال و مراکش به مرحله یک‌هشتم نهایی جام بیست‌ویکم راه یافت، جایی که در ضربات پنالتی مغلوب روسیه میزبان شد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید