55
چهار شنبه 24 مهر 1398
شماره 7786
اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اتوبوس‌های جدید شهری به اصفهان می‌رسند

معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: در سال آینده ۲۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی اصفهان اضافه می‌شود.
اخبار ویژه
کارشناسان کشاورزی و بهداشت استان یزد با اشاره به پایش‌های صورت گرفته پیرامون تجمع نیترات در محصولات کشاورزی استان و به‌ویژه قوانین سختگیرانه بهداشتی کشورهای مقصد صادرات خیارهای سبز گلخانه‌ای یزد، تاکید کردند که محصولات کشاورزی این استان فاقد آلودگی به نیترات هستند.
صنایع دستی یکی از بخش‌هایی است که باید در حوزه اشتغال نقش‌آفرینی کند، چراکه دیر زمانی بخشی از اشتغال حوزه زنان از محل تولیدات صنایع‌دستی ایجاد می‌شد.
سرپرست بهزیستی چهارمحال وبختیاری حمایت دولت از خانواده‌های معلولان را از برنامه‌های این نهاد دانست و گفت: ۵۰۰ خانواده دارای دو معلول که فاقد مسکن بودند تاکنون در استان شناسایی شده‌اند.
استاندار اصفهان گفت: منطقه ویژه علم‌ و فناوری در کنار واحدهای تولیدی و مناطق ویژه اقتصادی با هدف کمک به صنایع و توسعه پایدار در این استان ایجاد می‌شود.

یک قدم تا  نینوا

300 هزار اصفهانی؛ زائر حرم / 63 هزار یزدی رهسپار کربلا شدند / افزایش ۳ برابری زائران چهارمحال و بختیاری در اجتماع اربعین
به شوق کربلا، راهیان عشق دل به جاده زده‌اند تا اربعین حسینع را هرچه باشکوه‌تر در سرزمین کربلا عزاداری کنند.
توسعه گردشگری یزد در گرو ارتباط با شهرهای جهانی

توسعه گردشگری یزد در گرو ارتباط با شهرهای جهانی

سخنگوی شورای شهر یزد گفت: یزد به عنوان یک شهر جهانی باید در مسیر توسعه گردشگری قرار گیرد و توسعه گردشگری در گرو ارتباط با شهرهای جهانی است که با یزد قرابت و نزدیکی دارند.
تدوین مطالعات جامع ترافیک شهرکرد؛ یک گام به پیش

تدوین مطالعات جامع ترافیک شهرکرد؛ یک گام به پیش

شهردار شهرکرد گفت: به منظور تهیه و تدوین مطالعات جامع حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرکرد، فرایند آمارگیری این طرح به مدت یک‌‌ماه در نقاط مختلف مرکز استان اجرا می‌شود.
PDF چهارشنبه 24 مهر 1398
کوتاه اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
معاون بازرگانی سازمان صمت استان یزد اظهار کرد: قیمت هر کیلو گوشت گرم گوسفندی 92 هزار تومان تعیین شده و همه واحدهای صنفی قصابی و فروشگاه‌ها ملزم به رعایت این نرخ هستند.
مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۴۰ خانه ورزش روستایی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شده است.