• چهار شنبه 24 مهر 1398
  • الأرْبِعَاء 16 صفر 1441
  • 2019 Oct 16

چالش اختیارات رئیس‌جمهوری

رئیس‌جمهوری روز دوشنبه در نشست خبری خود در پاسخ به سؤالی گفت: «به‌نظر من اصل۱۱۳ قانون اساسی، اصل بسیار مهمی است و مردم به رئیس‌جمهوری رأی نمی‌دهند که فقط رئیس دستگاه اجرایی باشد.

رسم شیدایی

خبرنگار همشهری از مرز مهران و حال و هوای زائران حسینی گزارش می دهد

سواد سلامت روان

از نظر سازمان بهداشت جهانی WHO، تعریف سلامت روان، برخورداری فرد از سلامتی و توانایی تشخیص قابلیت‌ها و توانمندی‌های خویش، انطباق با استرس‌های روزمره زندگی، انجام کار و تلاش سازنده و مفید و مشارکت فعال در مسائل و امور اجتماعی است.

خروج از زمین خاکی استارتاپی

همزمان با آنکه نهادهای نظارتی ایالات‌متحده‌آمریکا، موضوع نظارت دقیق‌تر بر فعالیت‌های شرکت‌های پیشروی فناوری اطلاعات را برای جلوگیری از انحصار در دستور کار قرار داده‌اند، در ایران نیز نخستین شکایت ضدانحصار در حوزه فناوری اطلاعات در شورای رقابت منجر به صدور حکم ضدانحصار برای 2استارتاپ دیروز، و البته مقیاس‌یافته Scaled-up امروز، شد.

بودن در عین نبودن

بدرقه‌ای با حسرت برای استاد حسین دهلوی
اگر به مرز باریک بین بودن و نبودن باور داشته باشیم، امروز، این بیست و چهارم مهرماه ۱۳۹۸ دیرترین زمان ممکن برای نوشتن از حسین دهلوی است.

استراتژی بقا در جنگ اقتصادی

وزیر صنعت به همراه معاون امور معادن و صنایع معدنی خود و رئیس سازمان توسعه تجارت، دیروز برای صرف صبحانه کاری به اتاق ایران رفت و پای حرف و گله فعالان بخش خصوصی نشست.

تکمیل پروژه گیشا تا پایان سال

پروژه گیشا که 3‌ماه پیش با برداشت قطعات فلزی پل آغاز شده بود، 50درصد پیشرفت داشته است و به گفته شهردار تهران تا قبل از پایان سال و شاید زودتر به اتمام می‌رسد.

پایان ماه عسل ویلموتس

15 گل اختلاف کیفیت 2 بازی تیم ملی ایران در فاصله 4 روز بود.

ثروتمندان تنها

محمود زندمقدم در بیمارستان بستری شد

تحریم ترکیه