• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 24 مهر 1398
کد مطلب : 85576
+
-

اتوبوس‌های جدید شهری به اصفهان می‌رسند

معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: در سال آینده ۲۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی اصفهان اضافه می‌شود.«علیرضا صلواتی» در  گفت‌وگو با مهر با اشاره به این‌که در مجموعه اتوبوسرانی اصفهان کمبود ناوگان مشهود است، اظهار کرد: با توجه به این‌که اتوبوس‌های فرسوده از ناوگان خارج می‌شوند، کمبود خودرو در ناوگان احساس می‌شود.

وی افزود: متاسفانه خودروسازان علی‌رغم دریافت پیش‌پرداخت نتوانستند به تعهدات خود عمل کنند و قرار بر این است که مناقصه خرید اتوبوس برگزار شود و تا سال آینده در کنار بازسازی اتوبوس‌ها ۲۰۰ اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی شهر اصفهان اضافه شود. معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان این‌که شهروندان اصفهان کمترین تردد را با مترو انجام می‌دهند، ابراز کرد: سالیانه یارانه بهره‌برداری از خط یک مترو توسط شهرداری شهر اصفهان بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان است و انتظار می‌رود که شهروندان از این فرصت بهره‌‌مند شوند.

وی با بیان این‌که سعی شده خطوط اتوبوسرانی با بهره‌برداری از مترو هماهنگ شود، ادامه داد: در آذرماه 2 پایانه در ایستگاه ابتدایی و انتهایی مترو تکمیل می‌شود و با تکمیل پایانه صفه و عاشق‌آباد افزایش بهره‌برداری از مترو را شاهد خواهیم بود. صلواتی با اشاره به تملک پارکینگ‌های کنار ایستگاه‌های مترو تصریح کرد: پارکینگ مجاور میدان شهدا و تقاطع ۲۵ آبان در آینده نزدیک محل پارک خودرو شهروندان اصفهانی می‌شود تا مابقی سفر آنها با مترو انجام شود. وی افزود: برنامه‌های فرهنگی و بسته‌های سفر از مشوق‌ها و تخفیف‌های شهروندانی است که به‌طور منظم و مداوم برای تردد از مترو استفاده می‌کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید