• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
چهار شنبه 8 آبان 1398
کد مطلب : 86512
+
-

قتل در تربت‌جام، اعتراف در پلیس تهران

قتل در تربت‌جام، اعتراف در پلیس تهران

«پس از قتل در تربت‌جام به تهران سفر کردم و روزی که برای مصاحبه کاری به شرکتی در شمال تهران رفتم، چشمم به کلانتری افتاد که داخل همان خیابان بود. این شد که تصمیم گرفتم خودم را معرفی کنم و به عذاب وجدانم پایان بدهم»
این اعترافات جوانی 19ساله است که در درگیری راننده وانتی را به قتل رساند و بعد تصمیم گرفت در تهران مخفی شود.

به گزارش همشهری، ساعت 18پنجشنبه دوم آبان‌ماه جوانی 19ساله قدم در کلانتری164 قائم گذاشت و گفت: من 27مهرماه مردی را در شهر تربت‌جام به قتل رسانده‌ام و به‌شدت عذاب وجدان دارم. وی در توضیح ماجرا گفت: من اهل تربت‌جام هستم و در میدان تره‌بار آنجا کار می‌کردم. روز حادثه مقتول که سوار بر وانت بود به بازار آمده و قصد داشت بار میوه‌اش را خالی کند. به او گفتم چرا ماشین را اینجا نگه داشتی؟ و او عصبانی شد. همین مسئله پیش‌پا افتاده باعث شد تا با هم درگیر شویم. من که به‌شدت عصبانی بودم با ضربات چاقو راننده وانت را به قتل رساندم. وی ادامه داد: پس از قتل به تهران فرار کردم و به خوابگاهی حوالی میدان امام حسین(ع) رفتم. در جست‌وجوی کار بودم تا اینکه متوجه شدم ساختمان شرکتی نیاز به یک نگهبان دارد. من هم برای مصاحبه راهی آنجا شدم. شرکت در همان خیابانی بود که کلانتری164 قائم وجود داشت. چشمم که به کلانتری افتاد، تصمیم گرفتم خودم را معرفی کنم و به این عذاب وجدانی که لحظه‌ای رهایم نمی‌کرد، پایان بدهم.
سرهنگ حسین مافی، رئیس ‌کلانتری164 قائم در این خصوص گفت: متهم به قتل با دستور بازپرس جنایی تهران برای انجام تحقیقات بیشتر به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید