• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
شنبه 13 مهر 1398
کد مطلب : 82774
+
-

احداث مرکز فوریت‌های پزشکی در عینالی

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی شهرداری تبریز از بهره‌‌‌برداری مرکز فوریت‌های پزشکی تفرجگاه عینالی تبریز در سال جاری خبر داد. به گزارش شهریار، «شمس‌الله فیروزیان» در بازدید از روند عملیات اجرایی احداث ایستگاه مرکز فوریت‌های پزشکی در تفرجگاه عینالی با اعلام این خبر گفت: از آذرماه سال ۹۷ در قالب تفاهم‌نامه همکاری با مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان ساخت این ایستگاه آغاز شده و تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت داشته است.

وی با اشاره به لزوم ارائه خدمات پزشکی در مواقع مورد نیاز به گردشگران گفت: با توجه به محدوده ۵۶۲۰ هکتاری تفرجگاه عینالی و افزایش مراجعه‌کنندگان این تفرجگاه نسبت به سال‌های گذشته، ایستگاه مرکز فوریت‌های پزشکی برای ارائه خدمات‌دهی سریع و به‌موقع به شهروندان و گردشگران در میانه مسیر اصلی تفرجگاه در حال احداث است.

فیروزیان درباره روند احداث ایستگاه مرکز فوریت‌های پزشکی اظهار کرد: با نظارت حوزه معاونت فنی و عمرانی سازمان عون ‌بن ‌علی، احداث ایستگاه با استفاده از بتون مسلح در یک طبقه سازه‌ای به مساحت ۱۵۰ متر‌ مربع با گنجایش 2 دستگاه آمبولانس ادامه دارد. همچنین، در نمای ساختمان و دیواره‌های محوطه متناسب با معماری محیط کوهستانی از سنگ اسپراخان و سنگ‌های لاشه بومی استفاده می‌شود. این مسئول تاکید کرد: ایجاد مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ مختص عینالی در کنار پایگاه امداد و نجات کوهستان عینالی امنیت خاطری برای سهولت دسترسی به خدمات اورژانسی در این تفرجگاه فراهم می‌کند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید