• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
جمعه 29 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 192149
+
-

افتتاح مرکز پاسخگویی فوریت‌های پلیس

قاب عکس‌های ماندگار از هفته گذشته

افتتاح مرکز پاسخگویی فوریت‌های پلیس

حتما جمله معروف گاهی یک عکس گویاتر از هزار جلد کتاب است را بسیار شنیده‌اید. برای همین منظور تصاویر، مهم‌ترین اخبار هفته گذشته را روایت می‌کنند. با ما در این روایت‌خوانی همراه باشید.

شنبه 23 اردیبهشت
ثبت اجاره‌نامه خانه، رایگان

یک بار هر چند کوچک از دوش مستاجران برداشته شد؛ چطور؟ سامانه معاملات املاک و مستغلات کشور راه‌اندازی شد. بنابراین امکان ثبت و استعلام قراردادهای ثبت شده برای قرارداد اجاره‌ مسکن به صورت برخط و رایگان فراهم شده است.

یکشنبه 24 اردیبهشت
دیدار یارِ جان با یارِ مهربان

یکی از به‌یادماندنی‌ترین روزها برای اهالی فرهنگ و قلم بود؛ روزی که مقام معظم رهبری در بازدیدی طولانی‌مدت در سی‌و‌چهارمین نمایشگاه کتاب تهران حضور یافتند.

دوشنبه25 اردیبهشت
ادای احترام به شاعر پارسی‌سخن

حکیم ابوالقاسم فردوسی را بیش از هر چه با جاودانه اثرش یعنی شاهنامه و شخصیت‌های حماسی آن مانند رستم و سهراب می‌شناسیم. در ایران روز 25 اردیبهشت به‌نام روز بزرگداشت این شاعر بلندآوازه نامگذاری شده است.

سه‌شنبه26 اردیبهشت
این دسته گل محمدی،گمنام است

اجتماع بزرگ عزاداران صادق آل‌محمد به همراه تشییع پیکر شهید گمنام در میدان صادقیه تهران برگزار شد. این مراسم سابقه برگزاری حدود 20 ساله دارد، امسال با تشییع پیکر شهید گمنام تفحص شده در عملیات عاشورای 2 در سال 1364 همراه بود.

چهارشنبه27 اردیبهشت
رونق اقتصادی در کریدور شمال- جنوب

توافقنامه ساخت راه‌آهن رشت- آستارا بین ایران و روسیه تکمیل و توسعه پروژه بزرگ و بین‌المللی کریدور شمال- جنوب به امضا شد. خط ریلی رشت- آستارا آخرین بخش از کریدور شمال- جنوب (مسیر بین‌المللی میان 11 کشور) محسوب می‌شود‌ و 162 کیلومتر طول دارد.

پنجشنبه28 اردیبهشت
خدمات انتظامی تخصصی، بموقع و تجمیعی

یکی از بزرگ‌ترین مراکز پاسخگویی فوریت‌های پلیسی 110 و اورژانس انتظامی با حضور سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور افتتاح شد. خدمات این مرکز  به 3 زبان انگلیسی، عربی و اسپانیایی با فعالیت بیش از 360 متخصص ارائه می‌شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید