• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
چهار شنبه 10 مهر 1398
کد مطلب : 82478
+
-

برگزاری مسابقه عکس و فیلم اربعین حسینی

خبر
برگزاری مسابقه عکس و فیلم اربعین حسینی

معاون فرهنگی و روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز از برگزاری مسابقه اربعین حسینی در استان خبر داد و گفت: این مسابقه در 2 بخش عکس و فیلم کوتاه یا مصاحبه تصویری توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات استان برگزار خواهد شد.
«امیر رحمانی» در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد: این مسابقه در 2 بخش عکس و فیلم کوتاه یا مصاحبه تصویری توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات استان برگزار خواهد شد.
وی هدف از برگزاری این مسابقه را به تصویر کشیدن شکوه و عظمت پیاده‌روی اربعین حسینی و جهانی‌تر شدن و جاودانگی این همایش عظیم در جهان تشیع دانست و افزود: امیدواریم بتوانیم گام مؤثری در جهت تحقق این اهداف برداریم. وی عنوان کرد: عاشقانه‌های اربعین، پیاده‌روی، وحدت اسلامی، موکب‌های بین‌المللی، نماز عاشقی، کودکان زائر و بیانیه گام دوم انقلاب در اربعین موضوعات این مسابقه هستند و علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال آثاری با موضوعات مذکور در قالب عکس، فیلم کوتاه یا مصاحبه تصویری در این مسابقه شرکت کنند.
رحمانی با بیان این‌که آثار ارسالی می‌توانند با دوربین حرفه‌ای یا تلفن همراه ثبت شده باشند، اظهار کرد: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه اربعین حسینی می‌توانند از 23 مهر تا 23 آبان آثار مورد نظر خود را با ذکر نام و نام‌خانوادگی و شماره تماس به مسابقه ارسال کنند.
وی اعلام کرد: البرزی‌ها آثار مورد نظر خود را به دبیرخانه مسابقه به نشانی کرج، بلوار امامزاده حسن(ع)، مصلای کرج، ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز تحویل دهند یا به شماره تماس 09353284718 در پیام‌رسان‌های گپ، سروش یا واتس‌آپ ارسال کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید