• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
سه شنبه 26 شهریور 1398
کد مطلب : 79045
+
-

غیرمجاز‌های جسور

عضو شورای شهر کرج: پس از شناسایی ساخت‌و‌ساز‌های غیرمجاز و اعلام این موارد، متخلفان واکنشی نشان نمی‌دهند

خبر
غیرمجاز‌های جسور

عضو شورای شهر کرج با بیان این‌که ساخت‌وسازهای غیرمجاز در کرج افزایش چشمگیری دارد، گفت: این روند جسورانه در حال افزایش است، به طوری که پس از شناسایی و اعلام این‌ موارد متخلفان واکنشی نشان نمی‌دهند.
به گزارش مهر، «عباس زارع» با اشاره به این‌که اواخر سال گذشته در چهارراه کیانمهر، کارواشی به صورت غیرمجاز ایجاد شد و فعالیت می‌کرد، افزود: امسال نیز یک کارواش دیگر ایجاد شده است، اگر فکری به حال این مهم نشود، در چشم‌برهم‌زدنی خواهیم دید تجاری‌سازی در جاده ماهدشت تا فرودگاه برسد.
وی با تاکید بر این‌که گزارش مفصلی از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در چند منطقه شهری کرج داریم، اشاره کرد: این نشان می‌دهد که اراده‌ای برای توقف این ساخت‌وسازها وجود ندارد و باید علت مساله ریشه‌یابی شود.

زارع با تاکید بر این‌که حوزه فعالیت معاونان حوزه خدمات شهری، معاونان حوزه شهرسازی و پلیس ساختمان شوخی‌بردار نیست، گفت: باید پاکدست‌ترین، سالم‌ترین، شرافتمندترین و بادانش‌ترین افراد برای این سمت‌ها انتخاب شوند، اینجاست که باید گزینش‌های سختی صورت گیرد.
وی با اشاره به این‌که قرار بود برون‌سپاری‌ها در این حوزه سال قبل از منطقه 5 آغاز شود، افزود: این مهم عملیاتی نشد. توسعه ساخت‌وسازهای غیرمجاز زنگ خطری برای کلان‌شهر کرج است، این مهم را پیگیری می‌کنیم.
وی در بخش دیگری با اشاره به اهمیت جذب بودجه تهاتری، گفت: خوشبختانه میزان جذب بودجه تهاتری در سال جاری نسبت به سال گذشته مطلوب  بوده است.
عضو شورای شهر کرج با تاکید بر این‌که باید فرایند جذب بودجه تهاتری به‌دقت رسیدگی شود، گفت: توجه به بندهای ذکرشده در آیین‌نامه‌های تهاتر شهرداری ضروری است. طلبکاران باید لیست تهاتر را ببینند و عادلانه فرصت انتخاب داشته باشند، در حالی که چنین نیست و این اصل مهم رعایت نمی‌شود، این یک فرایند ناعادلانه در حق پیمانکارانی است که با فضای کرج آشنایی  ندارند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید