• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
سه شنبه 26 شهریور 1398
کد مطلب : 78920
+
-

توقیف ۴۰۰ خودرو پلاک‌مخدوش در استان

تردد خودروهای پلاک‌مخدوش در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان معضلی است که همواره امنیت جاده‌ها را به خطر انداخته و سبب بروز حوادثی ناگوار شده است؛ به طوری که سرعت سرسام‌آور برخی از این خودروها که گاهی حامل سوخت قاچاق یا اتباع بیگانه هستند، برای گریز از چنگ قانون موجب تصادفات ناگوار و سوختن عده‌ای بیگناه در آتش طمع سودجویان می‌شود. 

به گزارش ایرنا، فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: ۴۰۰ خودرو فاقد پلاک و پلاک‌مخدوش از ۲۱ اردیبهشت تاکنون در تمامی محورهای ارتباطی این استان توقیف شدند. 

سرهنگ «کشواد بهروزی‌زاده» افزود: طرح توقیف خودروهای فاقد پلاک و پلاک‌مخدوش با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از مشکلات و آسیب‌های احتمالی در مسیرهای ارتباطی سیستان و بلوچستان اجرایی شده است. 

وی ادامه داد: در این طرح تمامی خودروهای پلاک‌مخدوش توسط ماموران انتظامی توقیف و روانه پارکینگ می‌شوند و تا 3 ماه امکان ترخیص آن‌ها وجود ندارد. 

فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان کاهش تخلفات راهنمایی و رانندگی را از مهم‌ترین مزایای اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: بسیاری از متخلفان از طریق مخدوش کردن پلاک‌های خودروهای خود سعی در پنهان کردن جرم دارند. 

وی افزود: اجرای این طرح تا به صفر رساندن تمامی خودروهای پلاک‌مخدوش در سیستان و بلوچستان با قوت ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید