• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
یکشنبه 10 شهریور 1398
کد مطلب : 75956
+
-

علیپور: رضایتنامه بدهید بروم

علی علیپور فصل جدید را در بدترین فرم ممکن آغاز کرده و حالا بعد از 2هفته خواهان جدایی است. او بعد از نمایش‌های ضعیفش در هفته‌های پایانی اعلام کرده بود که دیگر در پرسپولیس بازی نخواهد کرد و راهی اروپا خواهد شد. اما هیچ پیشنهاد چشمگیر و ایده‌آلی از اروپا برای این بازیکن وجود نداشت و البته مبلغ سنگینی که باشگاه پرسپولیس برای رضایتنامه تعیین کرده بود، باعث شد در نهایت علیپور در جمع سرخپوشان ماندگار شود و تمرینات خود را با این تیم آغاز کند. علیپور در آغاز فصل جدید نیز عملکرد قابل دفاعی نداشته و در ثبت‌ گل نیز ناکام بوده است. اما اتفاق مهم برای این بازیکن بعد از بازی با تراکتور رخ داد که این بازیکن یک‌بار دیگر با هجمه شدید هواداران روبه‌رو شد. این اتفاقات باعث شد علیپور ساعتی بعد از پایان بازی یک‌بار دیگر از باشگاه پرسپولیس درخواست رضایتنامه کند.
 استوری‌های هفتادی
مهاجم پرسپولیس بعد از بازی با تراکتور در صفحه شخصی‌اش یک استوری منتشر کرد و در جملاتی کنایه‌آمیز خطاب به هواداران نوشت: «مگه نمی‌خواستید هشتگ «رفتن» بگذارید؟ بسم‌الله، منتظرم و با کمال میل پذیرام!» این بازیکن البته به این جمله عجیب اکتفا نکرده و در متن دیگری با تگ‌کردن محسن خلیلی، محمدحسن انصاری‌فرد و ایرج عرب، این‌ بار نوشته است: «برای آدم‌هایی که حاضر نیستند برای تو از یک گودال بپرند، از اقیانوس عبور نکن. درود بر شما... کفش‌ها یا آدم‌ها اگر اذیتت کردند، اندازه تو نیستند.» شنیده‌ها حاکی از این است که یک پیشنهاد جدید اروپایی به این بازیکن رسیده و به همین دلیل علیپور به‌دنبال جدایی از سرخپوشان است. اما مدیران تیم به مهاجم خود اعلام کرده‌اند در شرایط فعلی و با توجه به نیاز تیم نمی‌توانند رضایتنامه او را صادر کنند و برای این کار باید تا نیم‌فصل صبر کند. گویا مسئولان باشگاه به علیپور اعلام کرده‌اند درصورتی که روی این مسئله پافشاری کند، او را مقابل جبهه هواداران قرار خواهند داد.
  تو‌رو خدا برو
بعد از اتفاقات بازی با تراکتور، هواداران پرسپولیس با هجوم به صفحه اینستاگرام علیپور از او خواسته‌اند زودتر پرسپولیس را ترک کند و از این تیم جدا شود. به‌نظر می‌رسد با اتفاقاتی که علیپور برای خودش رقم زده، باید درصورت ماندن در جمع سرخپوشان، فشار زیادی را از سوی هواداران تحمل کند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید