• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
دو شنبه 28 آذر 1401
کد مطلب : 180458
+
-

شوک لوکادیا به قرمزها؛ می‌خواهم بروم!

شوک لوکادیا به قرمزها؛ می‌خواهم بروم!

روز گذشته اردوی پرسپولیس در آستانه بازی با استقلال، تحت‌تأثیر یک خبر بد قرار گرفت؛ اینکه یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی و بهترین گلزن سرخ‌‌پوشان در لیگ برتر قصد ترک ایران را دارد. رسانه رسمی پرسپولیس عصر دیروز در این زمینه نوشت: «لوکادیا در تمرین امروز (دیروز) غایب بود. او بدون آنکه درباره غیبت خود و دلیلش به باشگاه و تیم خبر و اطلاعی بدهد، در تمرین غایب بود. این اتفاق در حالی روی داد که باشگاه تعهدات مالی خود نسبت به این بازیکن را تمام و کمال انجام داده و از این ناحیه مشکلی وجود ندارد.»
در قسمت دیگری از این توضیحات که توسط باشگاه پرسپولیس منتشر شد، آمده است: «لوکادیا در آستانه مسابقه دربی، دلیل این اقدام خود را بیماری همسرش اعلام کرده و اینکه می‌خواهد خود را به او و فرزندانش برساند. اما او در این ارتباط که در تلاش برای سفر است، مطلبی را به باشگاه اعلام نکرده بود. از سوی دیگر با توجه به صدور ویزای کار برای این بازیکن، فرایند خروج او مستلزم انجام پاره‌ای امور از جمله دریافت مفاصاحساب مالیاتی است که مستلزم صرف حداقل زمانی خواهد بود.»
این اقدام لوکادیا آن‌هم در آستانه بازی با استقلال بسیار عجیب است و حالا باشگاه پرسپولیس هم چالش سختی در این زمینه خواهد داشت. جالب اینجاست که مدت‌ها پیش هم شایعه ترک ایران توسط لوکادیا به‌وجود آمد و حالا به‌نظر می‌رسد او می‌خواهد تصمیم خودش را عملی کند. نکته مهم در اطلاعیه پرسپولیس اشاره به مفاصاحساب مالیاتی است و به‌نظر می‌رسد این بازیکن قصد دارد برای همیشه پرسپولیس را ترک کند.
یکی از مدیران پرسپولیس اما در گفت‌وگو با همشهری درخصوص اینکه چرا لوکادیا در آستانه یک بازی مهم چنین تصمیمی گرفته است، گفت‌: «برای ما هم این اتفاق عجیب است و او گفته به‌دلیل بیماری همسرش می‌خواهد از ایران برود. برای ما هنوز این دلیل لوکادیا ثابت‌شده نیست و اینطور هم نیست که او راحت بتواند کار خودش را انجام دهد.»
موضوع رفتن لوکادیا بدترین خبر ممکن برای پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی است، آن‌هم درحالی‌که شیخ دیاباته مصدوم شده و احتمالا دربی را از دست داده است. از طرفی مهدی عبدی و حامد پاکدل هم به‌دلیل نیمکت‌نشینی از روزهای اوج فاصله دارند و پرسپولیس برای این بازی مهم در خط حمله با چالشی جدی مواجه خواهد شد. ظاهرا پاسپورت لوکادیا در اختیار باشگاه است و او نمی‌تواند تهران را ترک کند؛ چیزی که ظاهرا آخرین حربه باشگاه برای نگه‌داشتن این مهاجم در ایران بوده و طبعا آنها از این به بعد ‌هم تلاش خود را خواهند کرد تا او هر طور که شده، حداقل دربی را در جمع پرسپولیسی‌ها باشد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید