• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
یکشنبه 20 مرداد 1398
کد مطلب : 71737
+
-

۲۳ مرداد؛ آخرین مهلت پزشکان برای دریافت کارت‌خوان

صاحبان حرفه و مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دام‌پزشکی تا ۲۳ مرداد مهلت دارند تا در نظام سامانه فروش و استفاده از کارت‌خوان بانکی ثبت‌نام کنند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر کل امور مالیاتی آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: کلیه صاحبان حرفه‌ها و مشاغل خدمات درمانی به موجب بند «ی» تبصره ۶ قانون بودجه سال ۱۳۹۸ از ابتدای فروردین‌ماه سال جاری مکلف به نصب، راه‌اندازی و استفاده از پایانه فروشگاهی هستند.

«حسن کوماسی» با بیان این‌که برای ثبت مشخصات پایانه فروشگاهی یا کارت‌خوان نیازی به حضور مؤدی در ادارات امور مالیاتی نیست اظهار کرد: مؤدیان فوق‌الذکر برای ثبت اطلاعات کارت‌خوان‌های خود و ثبت درخواست تخصیص شماره شناسه پایانه فروشگاهی‌شان فقط از طریق درگاه اینترنتی سازمان امور مالیاتی به نشانی www.tax.gov.ir اقدام کنند. برای ثبت‌نام در سامانه ثبت مشخصات صندوق فروش، مؤدی باید ثبت‌نام کد اقتصادی خود را تکمیل کرده و در وضعیت ۴۵ قرار گرفته باشد.

وی افزود: صاحبان حرفه‌ها و مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دام‌پزشکی در اولین ماه پس از این‌که شناسه پایانه فروشگاهی یا کارت‌خوان بانکی خود را از طریق پیامک دریافت کردند می‌توانند برای بهره‌برداری از آن نیز اقدام کنند. صاحبان مشاغل پزشکی برای رفع ابهام و اشکالات خود با مرکز پاسخگویی ۱۵۲۶ تماس بگیرند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید