• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
پنج شنبه 10 مرداد 1398
کد مطلب : 69814
+
-

کافه مجلس

  سؤال یک نماینده از حامیان «گاندو»
سیده فاطمه حسینی، نماینده اصلاح‌طلب تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، در توییتی نوشت: «پاسخ مقام معظم رهبری به گلایه‌های دکتر ظریف درباره موج تهمت‌ها و تأکید ایشان بر اینکه «مطلقا راضی نیستم که به شما کمترین اهانتی بشود» تأیید شد. حال بیش از ١٥٠ نماینده امضاکننده نامه تقدیر از گاندو، سریالی که وزیر امور خارجه را منفعل و واداده نشان داد، چه پاسخی دارند؟».

  نقش یارانه نقدی در سرنوشت نمایندگان 
عزت‌الله یوسفیان ملا، نماینده آمل به ایلنا گفت: اگر الان در مجلس نماینده‌ای پای یارانه‌ها بایستد و بگوید از این‌ماه یارانه‌ها را واقعی کنید و به هرکس که نیازمند است پرداخت کنید، با این حرف اگر ۵۰هزار نفر در حوزه انتخابیه او حتی از ثروتمندان حذف شوند فاتحه او خوانده است. راه در این کشور ایثار است، مگر این همه خون برای نگه‌داشتن این کشور ندادیم؟ حتی آنهایی هم که اعدام کردیم و خون آنها ریخته شد به‌هرحال آنها هم ایرانی بودند ولی برای نیاز کشور اتفاق افتاده است. 

  نظارت انتظامی بر ایست‌بازرسی‌ها
علیرضا رحیمی نماینده تهران در صفحه شخصی‌ خود در توییتر نوشت: وزیر کشور در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس اعلام کرد در تدبیری منسجم، همه پست‌ها و گروه‌های ایست و بازرسی بسیج با هماهنگی و زیرنظر نیروی انتظامی عمل خواهند کرد.اگرچنین باشد از یک زاویه، چنین تدبیری گامی در جهت پاسخگویی و انضباط بیشتر در مراکز و پایگاه‌های بسیج تلقی می‌شود.

  حقوق 50میلیونی از جیب بازنشستگان
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به‌ گزارش مربوط به حقوق‌های نجومی برخی مدیران و مقامات اظهار داشت: همچنان افرادی هستند که حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند لذا باید مراجع ذیصلاح ورود کنند. ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه هنوز اسامی حقوق بگیران نجومی به‌طور مشخص اعلام نشده است، تأکید کرد: اخیرا رئیس صندوق بازنشستگی کشور هیأت مدیره خود را معرفی کرده و مشخص شده است که چقدر حقوق می‌گیرند. دیدیم که مبلغ ۳۰میلیون، ۲۷میلیون و ۵۰میلیون تومان حقوق می‌گیرند.

این خبر را به اشتراک بگذارید