• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
چهار شنبه 25 بهمن 1396
کد مطلب : 6949
+
-

درگیری شوم بر سر میز صبحانه

زن جوانی که به اتهام قتل شوهرش بازداشت شده بود، در دومین دور از محاکمه‌اش ادعا کرد مرتکب قتل نشده بلکه شوهرش به‌خاطر خوردن صبحانه با او درگیر شده و خودزنی کرده است.

به گزارش همشهری، صبح دومین روز از سال94 به پلیس پایتخت خبر رسید جنایت هولناکی در منطقه نعمت‌آباد اتفاق افتاده است. اطلاعات اولیه نشان می‌داد مرد جوانی در خانه‌اش با ضربه چاقو به قتل رسیده است. وقتی بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جنایت به محل حادثه رسیدند، جزئیات بیشتری از آنچه رخ داده بود، معلوم شد. مقتول مردی 30ساله بود و صحنه جنایت نشان می‌داد که وی به‌دست همسرش به قتل رسیده است. هنگام وقوع جنایت به‌جز زن و شوهر جوان هیچ‌کس در خانه آنها نبود و همه شواهد و مدارک علیه زن جوان بود اما او مدعی شد در قتل همسرش نقشی ندارد. تنها مظنون پرونده گفت: ما دقایقی قبل با یکدیگر درگیر شدیم و شوهرم عصبانی شد و با چاقو ضربه‌ای به‌خودش زد. من تقصیری در قتل او ندارم.

با وجود انکارهای این زن، وی بازداشت و جسد شوهرش نیز برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد. متخصصان پزشکی قانونی چند روز بعد اعلام کردند که ضربه‌ای که به مقتول اصابت کرده نمی‌تواند از سوی خود وی زده شده باشد. بنابراین موضوع خودکشی منتفی است. در این شرایط متهم بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت اما باز هم دست داشتن در قتل شوهرش را انکار کرد. با وجود این، پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری فرستاده شد.

در نخستین دور از رسیدگی به این پرونده اولیای دم مقتول برای عروس سابق‌شان درخواست حکم قصاص کردند و قضات دادگاه نیز که همه شواهد و مدارک را علیه متهم می‌دیدند، وی را به قصاص محکوم کردند. این رأی اما در دیوان‌عالی کشور نقض و برای بررسی دوباره به دادگاه فرستاده شد.

در دومین دور از محاکمه که دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی برگزار شد، زن جوان جزئیات بیشتری از حادثه را بیان کرد و گفت: من و شوهرم 8سال بود که با یکدیگر زندگی می‌کردیم اما فرزندی نداشتیم. همین موضوع گاهی باعث بگومگو بین ما می‌شد تا اینکه روز حادثه من زودتر از خواب بیدار شدم و نان تازه و وسایل صبحانه خریدم. وقتی شوهرم بیدار شد و سر میز صبحانه آمد، شروع به داد و فریاد کرد. او گفت چرا کره نخریدی و... شوهرم درحالی‌که عصبانی بود، از جایش بلند شد و چاقویی برداشت و با آن به‌خودش ضربه زد. من صحنه‌ای را که به چشم می‌دیدم، باور نمی‌کردم. او روی زمین افتاد و من با داد و فریاد از همسایه‌ها کمک خواستم اما دیگر کار از کار گذشته بود. وی ادامه داد: البته قبل از این هم چند مرتبه بر سر موضوع‌های مختلف با هم درگیری لفظی پیدا کرده بودیم اما این بار شوهرم خیلی عصبانی شد. باور کنید او خودش باعث مرگش شد و من بی‌گناهم.

در پایان این جلسه هیأت قضایی برای تصمیم‌گیری در این خصوص وارد شور شدند.

این خبر را به اشتراک بگذارید