• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
یکشنبه 23 تیر 1398
کد مطلب : 65819
+
-

توقف؛ در فاصله 7 امتیاز تا نیمه‌نهایی

توقف؛ در فاصله 7 امتیاز تا نیمه‌نهایی



ایران می‌خواست روی سکو برود اما با پنجمی لیگ‌ ملت‌های والیبال جهان را به پایان برد. این تیم با دومی در پنج هفته مقدماتی به مرحله نهایی در شیکاگو رسیده بود و این بهترین نتیجه‌‌ای بود که در این مرحله گرفته بود. انتظار این بود که ایران یکی از دو تیم لهستان یا برزیل را شکست بدهد و به بازی‌های ضربدری برسد اما دو شکست، همه آرزوها را به باد داد.
بازی ایران و برزیل به ست پنجم کشیده شد؛دو ست اول را برزیل برد و دو ست بعدی را ایران. به‌نظر می‌رسید ست پنجم، ست ایران باشد. شاگردان کولاکوویچ 8به 5پیش افتادند. اما ناگهان با یک اشتباه تیم به هم ریخت. کادرفنی دیرتر از زمان مقرر درخواست ویدئوچک داد و امتیازات بعدی پشت سر هم از دست رفت. حتی عصبانیت و اعتراض سعید معروف هم نتیجه عکس داد. برزیل 7امتیاز پیاپی گرفت و در نهایت هم 15به 10ست پنجم را برد.
تیم ایران این بار هم نتوانست روی سکو برود و با وجود انتقاداتی که از کادر فنی می‌شود، بیشتر والیبالی‌ها از کیفیت بازی‌ها راضی‌اند. کولاکوویچ هم از همین کیفیت بازی راضی است و مدعی شده است که بازی ایران و برزیل بهترین بازی دوران مربیگری‌اش بوده. حالا او و همه تیم به یک‌ماه دیگر فکر می‌کنند، به بازی‌های انتخابی المپیک؛«پیش روی ما مسابقات انتخابی المپیک در روسیه است و با تمام تلاش و تمرکز برای موفقیت در این مسابقات آماده می‌شویم.» 
تیم ملی ایران سه‌شنبه شب به تهران باز‌می‌گردد و برنامه‌هایش برای انتخابی المپیک را از سرمی‌گیرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید