• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
سه شنبه 18 تیر 1398
کد مطلب : 64704
+
-

مشکل قطع مکرر آب در یاسوج رفع شد

خبر
مشکل قطع مکرر آب در یاسوج رفع شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: افت فشار آب شرب مناطق سررود جنوبی شامل شهرک‌های ولایت، الغدیر، تلخسرو و سروک برطرف شد.

 به گزارش تسنیم، «فیض‌الله پاسره» افزود: به دلیل افت فشار و قطع مکرر آب آشامیدنی در شهرک‌های ولایت، الغدیر، تل‌خسرو و سروک عملیات اصلاح و جابه‌جایی خط انتقال 12 اینچ آب شرب این مناطق صورت
 گرفت.

وی با اشاره به اهمیت عملیات اجرایی در تقویت فشار آب این مناطق عنوان کرد: پس از نشت‌یابی و هدرروی آب، دفتر معاونت مهندسی و توسعه شرکت در اقدامی مهندسی مجدد خط انتقال آب را در دستور کار قرار داد که در این زمینه، واحد فنی و مهندسی شرکت برای اصلاح بیش از 200 متر از خط انتقال اقدامات لازم را انجام دادند. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این عملیات از محل ایستگاه پمپاژ پارک ساحلی یاسوج به سمت مخزن ذخیره آب سروک انجام شده است.

پاسره یادآور شد: با انجام گرفتن این عملیات و با نشت‌یابی و مشخص شدن 14 لیتر بر ثانیه هدررفت آب در این خط انتقال، مشکل افت فشار مناطق سررود جنوبی بر طرف می‌شود. وی با اشاره به این‌که با ترمیم این خط انتقال دبی آب این مناطق به بیش از 37 لیتر بر ثانیه افزایش و مشکل نوسان آب شرب 1200 خانوار برطرف می‌شود ادامه داد: بیش از 3 هزار میلیون ریال اعتبار برای اجرای این طرح هزینه شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید