• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
شنبه 15 تیر 1398
کد مطلب : 63992
+
-

اخبار فرهنگی

سرای محله جمهوری 
همزمان با فرا رسیدن فصل تابستان و‌‌‌ ترویج فرهنگ عفاف و حجاب میان شهروندان، نامنویسی دوره‌های آموزشی سرای محله «جمهوری» از بانوان محجبه با 20‌درصد تخفیف انجام می‌شود. این دوره شامل کلاس‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی است. همسایه‌های منطقه 11 برای حضور در دوره‌های آموزشی این سرای محله می‌توانند به نشانی بزرگراه نواب، خیابان ارومیه شرقی مراجعه کنند و برای اطلاع از جزییات بیشتر با شماره66942825 تماس بگیرند. 

سرای محله سلیمانی
آموزش همسر‌داری و راه‌های تحکیم بنیان خانواده برنامه ویژه‌ای است که سرای محله «سلیمانی» به مناسبت فصل تابستان برای اهالی تدارک دیده است. در این دوره‌ اهالی با شیوه گزینش همسر، معیارهای ایرانی ‌ـ اسلامی، روش ارتباط صمیمانه و اثر‌گذار با همسر و سایر اعضای خانواده آشنا می‌شوند. علاقه‌مندان برای حضور در این دوره می‌توانند به نشانی خیابان شهید عابدین نور (گلستانی)، نرسیده به خیابان رنجبر مراجعه کنند و پیش از حضور برای هماهنگی با شماره 55771932 تماس بگیرند. 

فرهنگسرای سرو
آموزش «منبت و معرق روی چوب» از دوره‌های آموزشی فرهنگسرای «سرو» برای علاقه‌مندان به این هنر اصیل ایرانی است. شرکت‌کنندگان در این کلاس‌ها، فوت‌وفن و ریزه‌کاری‌های هنر منبت و معرق را روی چوب به‌شکل حرفه‌ای زیر نظر «عفت سعیدی» از مدرسان کارآفرین سازمان فرهنگی و هنری شهرداری آموزش می‌بینند. علاقه‌مندان به این هنر و افراد جویای کار برای حضور در کلاس و بهره‌مندی از مزایای آن به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، کوچه ساعی 2 و فرهنگسرای سرو مراجعه کنند و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از جزییات کلاس می‌توانند با شماره 88881879 تماس بگیرند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید