• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
یکشنبه 26 خرداد 1398
کد مطلب : 59645
+
-

توسعه ‌راه‌ها در طالقان اعتبار می‌خواهد

حمل و نقل
توسعه ‌راه‌ها در طالقان اعتبار می‌خواهد

 سرپرست فرمانداری طالقان توسعه زیرساخت‌های راه‌سازی در این شهرستان را منوط به تخصیص اعتبار دانست. به گزارش مهر «بهنام جهانی» اظهار کرد: طالقان نگین استان البرز است و ظرفیت‌های زیادی برای توسعه دارد. وی از استاندار خواست تا توجه ویژه‌ای به ظرفیت‌های این شهرستان ازجمله حوزه گردشگری داشته باشد.

سرپرست فرمانداری طالقان افزود: یکی از مسائل مهم در روستاهای بالا و پایین طالقان که مردم نیز همگی پیگیر آن هستند، موضوع  راه است. جهانی با تأکید بر این‌که سال گذشته یک‌سوم اعتبارات تملکی این شهرستان تحقق پیدا کرده است، گفت: امیدواریم در سال جاری به حوزه راه‌سازی شهرستان اعتبار ویژه‌ای تعلق  گیرد.

مدیر کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای البرز نیز اعلام کرد: عملیات ایمن‌سازی بخشی از راه‌های مواصلاتی استان با هدف کاهش حوادث رانندگی اجرا  شد. «مهرداد جهانی» در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: ترمیم آسفالت و تسطیح شانه خاکی جاده روستای ناریان بخش طالقان از اقداماتی است که صورت گرفت. وی شانه‌سازی در پیچ جهاد محور کرج - چالوس برای بالا بردن ضریب امنیت و شانه‌سازی در محدوده پیچ سرهنگ این مسیر را از دیگر اقدمات انجام‌شده در راه‌های استان ذکر کرد.

جهانی با اشاره به این‌که عملیات ایمنی و راه‌سازی به طور مستمر در راه‌های استان انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای ترافیک در محورهای ارتباطی البرز طرح‌های ایمن‌سازی در اولویت قرار دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید