• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 27 فروردین 1403
کد مطلب : 222455
+
-

رئیسی: ماجراجویی جدید صهیونیست‌ها با پاسخ سنگین‌تر مواجه خواهد شد


سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان، درپی عملیات تاریخی، مقتدرانه و پیروزمندانه نیروهای مسلح کشورمان که در پاسخ به اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه اهداف و منافع جمهوری اسلامی ایران خصوصا حمله نظامی به کنسولگری کشورمان در دمشق انجام شد، پیامی صادر کرد. مهم‌ترین محورهای این پیام به شرح زیر است:
 فرزندان غیور و دلاور شما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری و هماهنگی همه بخش‌های دفاعی و سیاسی کشور، صفحه جدیدی از تاریخ اقتدار ایران را رقم زدند و درس عبرت‌آموزی به دشمن صهیونیستی دادند. تنبیه متجاوز که وعده صادق رهبر مقتدر و حکیم انقلاب اسلامی بود، محقق شد.
 جمهوری اسلامی ایران طی 6‌ماه گذشته و به‌خصوص 10روز اخیر از همه ابزارها و امکانات منطقه‌ای و بین‌المللی برای جلب توجه جامعه بین‌المللی به خطرات مهلک مترتب بر بی‌عملی شورای امنیت سازمان ملل متحد در برابر قانون‌شکنی‌های مستمر رژیم صهیونیستی استفاده نمود، ولی متأسفانه شورای امنیت تحت‌تأثیر و نفوذ آمریکا و برخی دیگر از حامیان رژیم صهیونیستی از عمل به وظایف خود بازمانده است.
 اقدام حکیمانه و مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران در دفاع از تمامیت، حاکمیت و منافع ملی جمهوری اسلامی گامی در جهت تنبیه متجاوز و ایجاد ثبات در منطقه بوده است. اینک جمهوری اسلامی ایران با درایت و هوشمند، در گام اول، برخی از پایگاه‌های نظامی رژیم اشغالگر و ضد‌امنیت و ثبات را هدف عملیات پهپادی و موشکی خود قرار داد.
 اینجانب با پیروی از رهنمودهای امام خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تأکید می‌کنم که هرگونه ماجراجویی جدید علیه منافع ملت ایران با پاسخ سنگین‌تر و پشیمان‌کننده جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.
 به حامیان رژیم اشغالگر توصیه می‌کنیم که قدردان این اقدام مسئولانه و متناسب جمهوری اسلامی ایران باشند و از حمایت کورکورانه از رژیم متجاوز صهیونیستی که یکی از علل اصلی جری شدن آن رژیم در تشدید قانون‌شکنی و به سخره گرفتن حقوق و موازین بین‌المللی بوده است، دست بردارند.
 به سربازان و پاسداران پرافتخار و ایثارگر ایران عزیز و شهیدان بزرگی که جان خود را برای دفاع از سرافرازی و عزت کشورمان هدیه نموده‌اند درود می‌فرستیم و تأکید می‌کنیم که دفاع مقتدرانه از ایران در برابر شرارت‌های خارجی محصول همبستگی و همراهی تک‌تک ملت بزرگ و عزیز ایران و سپاه دلاور و ارتش قهرمان است.

این خبر را به اشتراک بگذارید