• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
سه شنبه 21 دی 1400
کد مطلب : 150562
+
-

با مردم/ راه‌آهن ایران به عضویت راه‌آهن‌های راه ابریشم درآید

با برنامه‌ریزی‌هایی که مسئولان انقلابی دارند توقع می‌رود راه‌آهن کشورهای عضو اکو که ایران هم عضو آنهاست به مسیر راه ابریشم نوین که ایده رئیس‌جمهور چین است، بپیوندد تا از محل این اتصال عایدات اقتصادی کشور افزایش یابد.
نگهداری از لنگرود

 معتادان متجاهر میدان رسالت جمع‌آوری شوند
از مسئولان نیروی انتظامی و شهرداری تقاضا داریم معتادان متجاهر را که در فضای سبز میدان رسالت در روز روشن مواد‌مخدر مصرف می‌کنند جمع‌آوری کنند.
پدیدار از تهران

‌  ‌ ون‌های خط 21مشهد مانند سلول انفرادی است
واقعا چه‌کسی ون‌های خط21 که در مسیر میدان شهدا به میدان گردشگری فعالند را وارد ناوگان حمل‌ونقل مشهد کرده است؟ این ون‌ها مانند سلول انفرادی است و حتی یک پنجره کوچک ندارند. به‌خصوص در این شرایط کرونایی که هر روز ویروس جدیدی معرفی می‌شود این وضع غیرقابل‌تحمل است.
حبیب از مشهدمقدس

 صداقت نجات‌دهنده مردم و مسئولان است
برای سروسامان دادن به اوضاع نابه‌سامان فعلی در همه زمینه‌ها رعایت فقط یک جمله بسیار ساده می‌تواند نجات‌دهنده باشد. جمله اخلاقی‌ای که تمام ادیان الهی و انسان‌های پاک‌سرشت، تمام روانشناسان و جامعه‌شناسان و تمام وجدان‌های بیدار و مصلحت‌اندیشان جهان به آن تأکید و اذعان دارند و آن کلمه طلایی و جادویی صداقت است زیرا با پرهیز از دروغ و جلوگیری از آن، همه‌‌چیز بر مدار صداقت و درستی قرار‌می‌گیرد و کشور بر ساحل آرامش خواهد بود.
عسگری از تهران

   مسجد میدان تره‌بار تهران عمومی شود
پیشنهاد می‌شود مدیریت محترم میدان مرکزی میوه‌و‌تره‌بار تهران دیوار حائل مشرف به مسجدبزرگ این میدان را تخریب کرده یا پل عابر نصب کنند تا ساکنان همجوار ساکن در خیابان‌های شهرک شریعتی و اسفندیاری هم از این مسجد فیض و بهره ببرند.
شیخی از تهران

   تزریق دوز سوم واکسن اجباری شود
اگر وزارت بهداشت صلاح می‌داند که تزریق واکسن دوزسوم الزامی است، تزریق آن را اجباری کند و دستورالعمل‌های اجباری و اقدام عملی همگانی دراین باره را اعلام کند.
سبحانی از شاهرود

این خبر را به اشتراک بگذارید