• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
چهار شنبه 22 خرداد 1398
کد مطلب : 58884
+
-

توزیع 1000 تن برنج با قیمت دولتی

در استان
توزیع 1000 تن برنج با قیمت دولتی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: به زودی هزار تن برنج خارجی با قیمت مصوب برای تنظیم بازار استان توزیع می‌شود. به گزارش ایرنا، «رضا فیروزه» اظهار کرد: پیش از این، ۵۰۰ تن برنج پاکستانی با ارز دولتی وارد و در منطقه ویژه اقتصادی بجنورد، انبار شده بود که به علت‌هایی، احتمال این‌که در استان توزیع نشود وجود داشت اما با رایزنی‌ها، این میزان برنج در استان توزیع خواهد شد. 

وی افزود: علاوه بر آن، ۵۰۰ تن دیگر برنج خارجی که با ارز دولتی، تهیه شده است، به زودی وارد استان و در شهرستان‌های مختلف توزیع می‌شود. اختلاف نظر میان سرمایه‌گذار واردکننده برنج و برخی مسئولان، با دلخوری‌های سرمایه‌گذار روبه رو شد اما در نشست‌ها و رایزنی‌ها، مقرر شد برنج وارداتی در همین استان توزیع شود.

 فیروزه درباره حمایت از سرمایه‌گذار بخش تجارت گفت: باید تلاش کنیم فعالیت‌ها شفاف شود و انگیزه سرمایه‌گذار در تامین کالاهای اساسی و تنظیم بازار بیشتر شود. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود اظهار کرد: برای واردات هزار تن برنج دیگر، ثبت سفارش انجام شده است که با تعامل میان بخش‌های مختلف، در بازار استان توزیع می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید