• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
سه شنبه 7 خرداد 1398
کد مطلب : 57076
+
-

با پرسپولیس صحبت نکرده‌ام

محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع فصل گذشته ماشین‌سازی بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل نسبتا خوب، حالا بازیکن آزاد است و این روزها بحث حضورش در پرسپولیس مطرح شده است. با کنعانی‌زادگان درخصوص مسائل مختلف صحبت کردیم که او به سؤالات همشهری ورزشی پاسخ داد.
 در مورد شایعه حضورت در لیست پرسپولیس چه صحبتی داری؟
من هم این خبر را از طریق سایت‌های مختلف خواندم ولی نسبت به این موضوع بی‌خبر هستم. پرسپولیس تیم بزرگی است و بازی در این تیم که طرفداران زیادی در ایران و خارج از کشور دارد، برای هر فوتبالیستی افتخار است. من در 18سالگی برای نخستین‌بار در لیگ برتر و در بازی با فولاد خوزستان با پیراهن پرسپولیس به میدان رفتم و آن زمان بزرگانی چون مهدوی‌کیا، کریمی و هاشمیان در این تیم حضور داشتند.
 پس با تو مذاکره‌ای انجام نداده‌اند؟
تا به امروز صحبتی با من از سوی پرسپولیسی‌ها انجام نشده است ولی من هم شنیده‌ام که در لیست مورد نظر برانکو قرار دارم. با این حال باید بگویم که مدیر برنامه‌هایم برای فصل آینده بهترین تصمیم را در مورد من خواهد گرفت.
  در مورد صحبت‌های اخیر حجت‌الاسلام علیپور که گفته بود یکی از بازیکنان تیم ملی  در بازی با ژاپن ترامادول مصرف کرده بود، چه نظری داری؟
صحبت‌های ایشان در این مورد خنده‌دار است و هر فردی نباید در مورد تیم ملی کشورش اینطور صحبت کند. بازیکنان تیم ملی فوتبالیست‌هایی حرفه‌ای هستند و مطرح کردن این مسائل آن هم درحالی‌که مربی جدید تیم ملی انتخاب شده است درست نیست. ما هیشه باید شخصیت بالای تیم ملی را حفظ کنیم. مسائلی که عنوان شده است به هیچ‌عنوان حقیقت ندارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید