• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
یکشنبه 22 مهر 1397
کد مطلب : 33981
+
-

مردی که اصرارداشت قاتل است

مردی که اصرارداشت قاتل است

«من همسرم را به قتل رسانده‌ام و جسدش را در خانه ویلایی‌ام دفن کرده‌ام»؛ این ادعای مردی میانسال بود که عصر جمعه در کلانتری تجریش بیان کرد و باعث شد مأموران راهی ماموریتی واهی شوند.

به گزارش همشهری، ماجرا از این قرار بود که ساعت١٦:٤٢ جمعه مردی ٥٠ساله به کلانتری ١٠١ تجریش رفت و گفت که همسرش را به قتل رسانده‌ است. او توضیح داد: سال‌ها بود که با همسرم اختلاف داشتم، او اصلا به من اهمیتی نمی‌داد تا اینکه چندروز پیش او را به قتل رساندم و با کندن قسمتی از سالن پذیرایی جسدش را در آنجا دفن کردم اما از آن روز به بعد عذاب وجدان رهایم نمی‌کند به همین دلیل تصمیم گرفتم خودم را معرفی کنم.

پس از ادعای این مرد، موضوع به قاضی جنایی پایتخت اعلام شد و گروهی از مأموران با دستور قاضی راهی خانه ویلایی مرد میانسال در شمال تهران شدند. آنها بخشی از سرامیک‌ها را برداشتند و زمین را کندند اما جسدی یافت نشد. مرد میانسال این‌بار ادعا کرد که جسد را در باغچه دفن کرده است. مأموران باغچه را هم کندند اما جسدی پیدا نکردند. مأموران با دستور قاضی به بررسی وضعیت زندگی این مرد پرداختند تا ببینند اصلا او همسر دارد یا نه! تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت که او ٢سال قبل از همسرش جدا شده است. کارآگاهان به سراغ همسر او رفتند و این زن گفت که به‌دلیل بیماری روحی و روانی شوهرش و توهماتی که گاهی اوقات به سراغ او می‌آمده و از طرفی مقاومتش در برابر درمان از وی طلاق گرفته است. با وجود این مرد میانسال که وضع مالی خیلی خوبی دارد اصرار داشت که قاتل بوده و همسرش را به قتل رسانده است. در چنین شرایطی وی با دستور قاضی جنایی به پزشکی قانونی معرفی شد تا چنانچه مبتلا به بیماری روحی باشد، در بیمارستان روانی بستری شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید