• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
دو شنبه 25 تیر 1397
کد مطلب : 23172
+
-

پیشنهاد جدی مصر به کی‌روش

محمد زارعی | بعداز کسب 4امتیاز در جام‌جهانی2018 روسیه که بهترین عملکرد 5دوره گذشته ما در این رقابت‌ها محسوب می‌شود کارلوس کی‌روش حالا از سوی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با پیشنهاد تمدید قرار مواجه شده است. او به همین دلیل دو هفته‌ای را در ایران بود تا شرایط و خواسته‌های خود را طی یک برنامه ویژه برای حضور موفق در جام ملت‌ها به فدراسیون فوتبال ارائه کند. 
کی‌روش حدود 10روزی است که از ایران رفته آن‌هم در حالی که به رغم ادعای فدراسیون نشین‌ها مبنی بر توافق با این مربی، طرفین قراردادی را امضا نکرده اند. کارلوس کی‌روش قبل از بازگشت به پرتغال تاکید کرد هیچ خواسته شخصی برای تمدید قرار ندارد اما برای مذاکره در راستای برگزاری بازی‌های دوستانه هفت هشت روز  فرصت هست و منابع مالی باید تامین شود. اما فرصت زمانی که کی‌روش روی آن تاکید داشت در حالی که هیچ اتفاقی نیفتاده به پایان رسیده است. تا این لحظه فقط محمدرضا ساکت به‌عنوان دبیر کل فدراسیون فوتبال ضمن رد حضور مربیانی مانند دالیچ تاکید ‌کرده با کی روش ادامه خواهند داد.
کی‌روش که این روزها در پرتغال و کنار خانواده‌اش به سر می‌برد، هنوز منتظر است تا شرایطی که بافدراسیون برای حضور پرقدرت در جام ملت‌ها  قبل ترک ایران مطرح کرده بود شکل عملیاتی بگیرد. در صورتی هم که کی‌روش با تیم‌ملی ادامه دهد اولین اردوی تیم‌ملی اوایل شهریور خواهد بود. برهه‌ای که تیم‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان خود خواهند رفت و کی‌روش خواهان برگزاری تمرینات با حضور تمامی بازیکنان خواهد بود. در کنار آن بحث مشکل ملی‌پوشان سرباز هم حل نشده است.  
همزمان خبر می‌رسد که کی‌روش پیشنهاد‌های وسوسه‌کننده‌ای از چند کشور دیگر دریافت کرده. اول آمریکا و حالا فدراسیون مصر.  روز گذشته سایت الکوره مصرکه از معتبرترین سایت‌های این کشور است تاکید کرد که جلسه‌ای میان یکی از اعضای فدراسیون فوتبال مصر با کارلوس، سرمربی تیم‌ملی ایران در خلال این هفته برگزار خواهد شد تا  فدراسیون از خواسته‌های مالی مربی پرتغالی باخبر شود.
براساس گزارش این سایت کی‌روش پیش از این جلسه از هدایت تیم‌ملی مصر استقبال کرده بود اما از مطلبات مالی و شروط و بندهای قراردادش صحبتی نکرده است. تیم‌های الجزایر، آفریقا جنوبی و در آمریکا هم پیشنهاداتی را به کارلوس کی‌روش ارائه کرده‌اند اما گویا پیشنهاد مصر جدی‌تر است و مرد پرتغالی هم بی‌رغبت نیست در صورت قطع همکاری با ایران در آنجا مربیگری کند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید