• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 25 تیر 1397
کد مطلب : 23169
+
-

اعتراض برانکو به غیبت بیرانوند

اولین تمرین سرخپوشان بعد از اردوی کرواسی، روز گذشته در تهران برگزار شد. این تمرین از ساعت17 در حالی در ورزشگاه شهیدکاظمی آغاز شد که نزدیک به 300هوادار در محل حاضر بودند. بازیکنان پرسپولیس با لباس فسفری‌رنگ در این تمرین حاضر شدند و ابتدا به دویدن کنار زمین پرداختند. علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس بعد از 15روز استراحت باید از دیروز در تمرینات شرکت می‌کرد اما این اتفاق رخ نداد و او در این تمرین غایب بود. عصر دیروز تماشاگران حاضر بر روی سکوها به نوبت برانکو ایوانکوویچ، سروش رفیعی، سیدجلال حسینی و امید عالیشاه را تشویق کردند. سروش رفیعی بیش از دیگران مورد تشویق قرار گرفت و حتی تماشاگران لقب «سلطان» را به او دادند تا بعد از علی پروین اولین سلطان پرسپولیسی‌ها باشد.
در این جلسه تمرینی بعد از دویدن دور زمین، برانکو بازیکنان را دور هم جمع کرد و شاگردان خود را به دو تیم با کاورهای فسفری و صورتی تقسیم کرد تا فوتبال درون‌تیمی برگزار شود.
در پایان تمرین روز گذشته سرخپوشان، برانکو ایوانکوویچ در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره شرایط بیرانوند و امیری گفت: «قرارداد امیری با ما تمام شده و باشگاه تمایل دارد با او تمدید کند. اما بیرانوند با باشگاه قرارداد دارد و نمی‌دانم چرا به تمرین نیامده است. من با رفتن بیرانوند موافق نیستم اما این مساله به باشگاه مربوط است. از قرارداد طارمی با باشگاه پرسپولیس هم فقط ۴ماه باقی مانده بود که ما به نوعی با خروج او از باشگاه موافقت کردیم اما شرایط بیرانوند متفاوت است. خود طارمی کتبا نوشت و امضا کرد که دوست ندارد در پرسپولیس بماند. به‌خاطر همین باشگاه با رفتن او موافقت کرد. من برای اردوی کرواسی به بیرانوند و امیری استراحت داده بودم. اما بیرانوند از امروز باید در تمرین‌ها شرکت می‌کرد. اینکه او پیشنهاد خارجی دریافت کرده دلیل نمی‌شود که در تمرینات غایب باشد. خود من هم 4پیشنهاد خوب خارجی داشتم، نباید به تمرین می‌آمدم؟!»
سرمربی سرخپوشان در خصوص اینکه چرا به برنامه عادل فردوسی‌پور نرفته است گفت: «آیا می‌بینید من الان کجا هستم؟ امروز تمرین پرسپولیس است. تمرین برای من مهم‌تر است. اگر برایم مهم بود که بازی را تفسیر کنم به روسیه می‌رفتم. چرا فکر می‌کنید این موضوع آن‌قدر مهم است که من به آن برنامه بروم؟ من هوادار تیم‌ملی کشورم هستم اما وقت ندارم و نمی‌توانم هم اینجا باشم هم در تلویزیون.»

این خبر را به اشتراک بگذارید