• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
سه شنبه 17 خرداد 1401
کد مطلب : 162546
+
-

نکته بازی/ بیرانوند قدیم باش

علیرضا بیرانوند از خیلی وقت پیش قراردادش را با پرسپولیس بسته بود اما خبرش را اعلام نمی‌کردند. او پیش از اعزام تیم ملی به اردوی قطر در باشگاه حاضر شد و عکس یادگاری با پیراهن تیم انداخت؛ عکسی که با چند روز تأخیر منتشر شد. باشگاه مصاحبه بیرانوند را هم بعد از چند روز منتشر کرد که مهم‌ترین جمله آن، این بود: «بزرگترین آرزویم قهرمانی با پرسپولیس در آسیاست.» امیدواریم بیرانوند به این آرزو برسد، اما راه بسیار سخت و دشوار است. رسیدن به این هدف نیاز به ملزومات زیادی دارد؛ از آن جمله یکی این است که خود علیرضا در بهترین فرمش ظاهر شود. او اوایل حضور در پرسپولیس ستاره این تیم بود اما بعدها افت کرد و حتی ذخیره رادوشوویچ شد. آنطوری قهرمان آسیا نمی‌شوید رفیق جان!

چرا نیم‌فصل عوض نکردید؟
یکی از شگفتی‌های لیست پرسپولیس در فصل گذشته، حضور بی‌ثمر علیرضا ابراهیمی بود. او به‌عنوان نخستین خرید تیم در لیگ بیست‌ویکم به جمع سرخپوشان پیوست اما کل فصل را روی نیمکت نشست و تنها این اواخر فرصت‌های محدودی برای بازی پیدا کرد؛ آن هم درحالی‌که دیگر کار از کار گذشته بود و دست سرخ‌ها به جام نمی‌رسید. عجیب‌تر از همه اینکه قرارداد ابراهیمی با پرسپولیس دو ساله بوده و هنوز یک فصل از آن باقی مانده است. در چنین شرایطی از احتمال معاوضه ابراهیمی با یک بازیکن دیگر سخن گفته می‌شود. معلوم نیست چنین شایعه‌ای چقدر درست است اما عجیب اینجاست که کادرفنی پرسپولیس حتی بین 2 نیم‌فصل هم اقدام به معاوضه ابراهیمی نکرد. انگار اصرار داشتند او را نگه‌دارند و روی نیمکت بنشانند!

امیدواریم 6‌ماه دیگر هم بخندی!
هر قدر تیم ملی برنامه خاصی ندارد و همه مراحل آماده‌سازی آن در ابهام و مورد انتقاد شدید است، الحمدلله بازیکنان و کادرفنی روی فرم هستند. تصاویری که از دوحه ارسال می‌شود نشان از لب خندان و شوخی‌های بچه‌های تیم ملی با هم دارد؛ روالی که دراگان اسکوچیچ هم از آن عقب نیفتاده است. سرمربی تیم ملی که قبلا عکس‌های جالبی با سردار آزمون داشت، حالا در حال کشیدن ریش علی قلی‌زاده شکار شده است؛ خیلی هم خوب. درست است که تیم ملی هزار و یک کمبود دارد، اما با گریه و زاری مشکلی حل نمی‌شود. فقط امیدواریم 6ماه دیگر و بعد از جام‌جهانی هم مختصری از این لبخند و آرامش را روی صورت اسکوچیچ ببینیم. فعلا که هر چه بیشتر اوضاع را بررسی می‌کنیم، بیشتر نگران می‌شویم!



 

این خبر را به اشتراک بگذارید