• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
یکشنبه 13 خرداد 1397
کد مطلب : 18770
+
-

‎صداقت بهترین راه است

پاسخ انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران به معاون‌حمل‌ونقل شهرداری تهران

به‌دنبال ادعاهای مطرح شده درباره درخواست‌های انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران در سرمقاله مورخ ششم خرداد‌ماه روزنامه محترم همشهری به قلم جناب آقای محسن پورسیدآقایی، انجمن صنفی به‌منظور تنویر افکار عمومی مواردی را درباره حاشیه و متن طرح ترافیک ۹۷ خبرنگاران، به اطلاع شهروندان و اصحاب عزیز رسانه می‌رساند:

‎درحالی‌که سیاست‌های غلط و غیرکارشناسی معاونت حمل‌ونقل شهرداری تهران درخصوص صدور مجوز طرح ترافیک برای گروه‌های خاص به‌ویژه خبرنگاران تا حد بی‌سابقه‌ای برای شهرداری و شواری شهر و جامعه هدف تولید هزینه و تخریب فرصت کرده است، آقای پورسید آقایی به جای تن‌دادن به راهکاری واقع‌بینانه برای خروج از وضع موجود و کاستن از فشارها، به متهم کردن مداوم خبرنگاران و صنوف آنها مشغول است.

می‌توان از ایشان پرسید که این پرخاشگری معطوف به چه راه‌حلی است و کدام‌یک از مشکلات خودساخته به‌وجود آمده توسط شخص ایشان را خنثی می‌کند؛ مشکلاتی که برای شهردار قبلی و فعلی و شورای شهر جز هزینه و دردسر نتیجه دیگری نداشته و به‌جای راه‌اندازی خطوط ۶ و ۷ مترو که موضوع حضور با خودرو را عملاً در داخل محدوده منتفی می‌کند شهرداری را وارد مسئله‌ای کرده که تمام توان آن را صرف یک موضوع به نسبت حاشیه‌ای کرده است.

‎آقای پورسیدآقایی! شما به جای اتهام‌زنی، ‌ای‌کاش به‌نظرات کارشناسی رجوع می‌کردید و به‌طور مؤثر به‌دنبال رفع مشکلاتی می‌بودید که به‌دست خودتان به‌وجود آمده است وگرنه متهم کردن روزنامه‌نگاران به انواع اتهام‌ها در این شرایط که خرجی ندارد!

‎همچنین یادآور می‌شود؛ انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران به‌طور شفاف در مورد تعداد، نحوه و شیوه صدور مجوز طرح ترافیک برای خبرنگاران و بسته پیشنهادی خود قبلا اطلاع‌رسانی لازم را به‌عمل آورده است. رجوع به مطالب منتشر شده در این مورد، بی‌اساس بودن ادعای پورسیدآقایی را اثبات‌ می‌کند. شما که قسم می‌خوردید که مجوز شناور صادر نخواهید کرد فعلا نگاهی به بازار خرید و فروش آن بیندازید تا میزان درستی ادعایتان سنجیده شود .

این خبر را به اشتراک بگذارید