• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
پنج شنبه 30 آذر 1396
کد مطلب : 1765
+
-

کافه مجلس

صادقی حرف خود را پس گرفت محمود صادقی، نماینده مردم تهران که در نطقی پرسروصدا مجلس را عصاره فضایل شورای نگهبان خوانده بود، در جلسه علنی روز گذشته حرف خود را پس گرفت و گفت: اشاره من به سخن امام خمینی بود که خطاب به نمایندگان دوره اول مجلس گفتند: «شما عصاره فضایل ملت هستید». به گزارش فارس، وی ضمن اشاره به اینکه نظام قانونگذار کشور با شورای نگهبان عجین شده، عنوان داشت: شورای نگهبان بر انتخابات و مصوبات مجلس نظارت دارد و من به نظارت استصوابی این شورا اعتقاد دارم.

  یک روز گوشی نماینده‌ها را دست وزیران بدهید علیمحمد مرادی، نماینده مردم قروه در مجلس گفت: تفاوت نمایندگان مجلس با سایر مسئولان در این است که تعداد بسیار کمی از مردم با شما مسئولان در تماس هستند اما ما نمایندگان علاوه بر دیدارهای چهره به چهره با مردم دائما در تماس تلفنی با آنها نیز هستیم و شب و روز ما صرف شنیدن مشکلات و درددل‌های جوانان می‌شود. به گزارش فارس، وی افزود: آقای روحانی به خدا قسم اگر مدیرانتان فقط به اندازه یک روز گوشی‌های تلفن ما دستشان باشد و پاسخگوی آنها باشند خواهند فهمید که فاجعه بیکاری جوانان به‌معنای واقعی چیست؟

  شکایت یک نماینده از یک نماینده نماینده مردم بوشهر در مجلس از هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان درخواست کرد ادعای نماینده همدان درخصوص قاچاق سازمان یافته در بندر سجافی و بندر دلوار را بررسی کند. به گزارش ایسنا،  عبدالحمید خدری افزود: آقای خجسته نماینده همدان اظهارات بی‌اساسی را درخصوص قاچاق سازمان یافته در بندر سجافی و بندر دلوار مطرح کردند که لازم است ضمن اخطار شدید به ایشان و عذرخواهی ایشان از مردم خوزستان و بوشهر،  موضوع در هیأت نظارت بر نمایندگان رسیدگی شود

 

این خبر را به اشتراک بگذارید