• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
یکشنبه 26 فروردین 1397
کد مطلب : 12184
+
-

هیچ‌کس نمی‌رود حتی ربیع‌خواه

پرسپولیس این فصل را با دومین قهرمانی متوالی‌اش در لیگ به‌پایان خواهد رساند اما فصل آینده باید با محرومیت در نقل‌و‌انتقالات لیگ‌برتر را آغاز کند. البته مسئولان باشگاه برای رفع این محرومیت و تعلیق آن همچنان در تلاش هستند امیدوارند برای سال آینده هم بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنند. اما فعلا برانکو ترجیح می‌دهد روی این مساله تمرکز نکند و برنامه خود را در سال آینده هم با همین بازیکنان پیش ببرد.
برانکو برای فصل آینده فقط روی یک بازیکن جدید حساب کرده که او هم امید عالیشاه خواهد بود. شماره‌دو سابق پرسپولیس با تمام شدن دوران خدمت سربازی خود می‌تواند دوباره به جمع سرخپوشان برگردد. برای بازگشت او پرسپولیس همین حالا هم یک جای خالی در لیست بزرگسالان خود دارد. ضمن اینکه احتمال ترانسفر شدن صادق محرمی بسیار بالاست و با رفتن او پیراهن شماره‌دو عالیشاه هم دوباره نصیب خود او خواهد شد. در کنار بازگشت این بازیکن و رفتن احتمالی محرمی، پرسپولیس سایر بازیکنان حاضر در لیست فعلی‌اش را احتیاج دارد و برانکو تصمیم ندارد هیچ‌یک از شاگردانش را
از دست بدهد.
محسن مسلمان یکی از بازیکنانی است که زمزمه رفتن او بیش از همه به‌گوش می‌رسید اما برانکو روی ماندن او هم حساب باز کرده است. طی روزهای گذشته مسلمان از پیشنهاد سنگین باشگاه سپاهان حرف زده اما برانکو فعلا در این‌باره سکوت کرده و هنوز به ماندن این بازیکن امیدوار است. یکی دیگر از بازیکنانی که به نظر می‌رسید به در خروجی باشگاه نزدیک شده محسن ربیع‌خواه بود که بعد از مصدومیت سنگینش از ناحیه رباط صلیبی شایعه رفتن او به راه افتاد. به‌خصوص که قرارداد او نیز در پایان این فصل به پایان خواهد رسید. اما برانکو اعلام کرده این بازیکن را می‌خواهد و باشگاه باید قرارداد محسن ربیع‌خواه را تمدید کند. برانکو هنوز هم به این بازیکن اعتقاد دارد و منتظر بازگشت اوست.

این خبر را به اشتراک بگذارید