• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
شنبه 25 آذر 1396
کد مطلب : 1197
+
-

«انتقاد داریم، ‌اما پشیمان نیستیم»

جلسه تقدیم لایحه بودجه به مجلس توسط رئیس‌جمهور، موجی در توییتر به راه انداخت که طی چند روز، از انتقاد و پشیمانی از رأی دادن به حسن روحانی، به انتقاد و البته دفاع از رأی دادن به او رسید.

افزایش عجیب تعرفه خروج در لایحه بودجه، چنان داد کاربران را درآورد که در روزهای اول، خیلی‌ها بی‌محابا از انتخاب حسن روحانی و حتی شرکت در انتخابات ابراز پشیمانی می‌کردند. با این حال با گذشت چند روز از آن موج اولیه انتقادها، فضای عمومی توییتر، ضمن به رسمیت شناختن حق انتقاد و اعتراض و مطالبه‌گری، به سمت دفاع از شرکت در انتخابات و انتخاب حسن روحانی رفته است.

دیروز هشتگ‌های #پشیمان_نیستم در دفاع از رأی دادن به روحانی و همینطور #ناامید_نشدیم در دفاع از اعتماد به دولت فعلی برای ادامه راه، در توییتر داغ شد. هرچند در همین فضا، صدای مخالفانی هم شنیده می‌شد که نفس رأی دادن به روحانی را اشتباه می‌دانستند، ‌کاربران با شمردن برخی تفاوت‌های احتمالی در انتخاب شدن فرد دیگری به جای روحانی، از تصمیم خود دفاع کردند. نکته مهم در این مباحث این بود که بسیاری، فارغ از نام روحانی، ‌به دفاع از روند دمکراتیک حضور در انتخابات به‌عنوان راهی امتحان‌شده برای رسیدن به آینده‌ای بهتر پرداختند.

این خبر را به اشتراک بگذارید