• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
چهار شنبه 9 مهر 1399
کد مطلب : 111790
+
-

به زبان فارسی سخت!

سعادتمند: 800هزار به‌اضافه 1.2میلیون یورو می‌دادیم استراماچونی: مگر دیوانه‌ام این پیشنهاد را رد کنم؟


عصر دوشنبه احمد سعادتمند از طریق ویدئوهایی که روی سایت باشگاه استقلال قرار گرفت، گزارش کار خود و اتفاقات چند هفته اخیر را به هواداران این تیم اعلام کرد. مهم‌ترین بخش‌ صحبت‌های او درباره پیشنهاد به آندره‌آ استراماچونی و دلایل به توافق نرسیدن با این سرمربی ایتالیایی بود. اما بلافاصله بعد از حرف‌های سعادتمند، استراماچونی با انتشار دو استوری در صفحه شخصی‌اش به این صحبت‌ها پاسخ داد.
سعادتمند در صحبت‌هایش عنوان کرد: «استراماچونی که شکایت ۲۷۵صفحه‌ای برای فیفا ارسال و بیش از ۲میلیون یورو درخواست کرده است، در پیشنهاد دوم خود از طریق فدریکو اعلام کرد که ما می‌توانیم ۹۰۰هزار یورو برای بستن پرونده در فیفا بگیریم و یک‌میلیون و ۵۰۰هزار یورو هم برای فصل آینده دریافت کنیم. در مجموع ۲میلیون و ۴۰۰هزار یورو پیشنهاد استراماچونی به استقلال بود. ما هم اعلام کردیم توان پرداخت این پول را نداریم. در مذاکرات بعدی اعلام کردیم که برای آمدن استراماچونی آماده‌ایم که ۷۰۰هزار یورو را به ۸۰۰هزار یورو افزایش دهیم که در 2 قسط به وی پرداخت خواهد شد. برای فصل بعد هم گفتیم که یک‌میلیون و ۲۰۰هزار یورو پرداخت می‌کنیم. اما ایشان مجددا اعلام کرد که نتوانستم آندره را متقاعد کنم.» اما استراماچونی در استوری‌اش که به زبان فارسی منتشر شده ضمن تکذیب ارقام 800هزار یورو و 1.2میلیون یورو اعلام کرد سعادتمند هرگز چنین پیشنهادی به وی نداده است. سرمربی ایتالیایی نوشته است: «قلب‌های آبی عزیز! اگر ممکن است پرس‌وجو کنید چه‌کسی، کجا و چگونه به من پیشنهاد 800هزار یورو به‌علاوه 1.2میلیون یورو قرارداد جدید را دادند؟ کدام انسان عاقلی این پیشنهاد را رد می‌کند، درحالی‌که من با مبلغی کمتر از این به ایران آمدم. چطور از این پیشنهاد خبر ندارم؟ شاید از فدراسیون اجازه ندادند که من را برگردانند که من احترام می‌گذارم. شاید کسی دوست ندارد سرمربی تنها تصمیم‌گیرنده جذب بازیکن باشد.» استراماچونی که حالا دیگر خیلی‌ها معتقدند بازی سعادتمند با اسم او فقط برای مخالفت با فرهاد مجیدی بوده است، در بخش آخر استوری خود آورده است: «همه‌‌چیز فیک بود، مثل اعدادی که دیروز مطرح شد. هدفشون این بود (هست) که فقط به مردم نشون بدن که تمام تلاش‌شون رو کردند که استراماچونی رو برگردونن ولی در واقع هیچ اقدامی اتفاق نیفتاده و فقط حرف بود که به مردم بگویند داریم عمل می‌کنیم. دیگر این حرف‌ها را تمام کنید و لطفا الان با من یا بدون من فقط تمرکز کنید برای ساختن یک تیم فوق‌العاده‌ و تلاش برای قهرمانی.» جالب است که استراماچونی بعد از این همه اتفاق هنوز هم حضورش در استقلال را به‌طور کامل منتفی نمی‌داند و در استوری‌اش از «با من یا بدون من» استفاده کرده است. هر چه هست، حرف‌های روز گذشته این مرد پرحاشیه ایتالیایی که صحبت‌های سعادتمند را کاملا نقض کرده، مدیرعامل استقلال را در موقعیت ضعف قرار داده و عبور از این بحران را برای او مشکل‌تر از قبل کرده است.

 تست دوپینگ مطهری مثبت شد؟
پس از افشاگری سعادتمند درخصوص شب زنده‌داری برخی از بازیکنان استقلال در قطر و بردن قلیان به این کشور، حالا شوکی جدید به آبی‌ها وارد شده است. عصر دیروز یک‌خبرنگار عربستانی مدعی شد تست دوپینگ ارسلان مطهری مثبت شده است! نواف الاسیوی، خبرنگار معروف عربستانی در توییتر خود از مثبت شدن تست دوپینگ ارسلان مطهری، بازیکن تیم استقلال خبر داده است. این خبر هنوز از سوی هیچ منبعی تأیید نشده و بیشتر یک‌شایعه بوده است. برای روشن شدن موضوع باید چندروزی صبر کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید