• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
سه شنبه 1 مهر 1399
کد مطلب : 110925
+
-

مرد جوان 3ماه پس از ازدواج قاتل شد

جنایی
مرد جوان 3ماه پس از ازدواج قاتل شد

تازه داماد وقتی از زبان همسرش شنید که مدیر آنها برایش مزاحمت ایجاد کرده است دست به جنایتی هولناک زد.
به گزارش همشهری، حوالی نیمه‌شب شنبه حادثه خونینی در حوالی میدان نوبنیاد تهران رخ داد. آن شب رهگذران 2مرد جوان را دیدند که باهم مشاجره می‌کردند و در این هنگام یکی از آنها با چاقو ضربه‌ای به پهلوی دیگری زد و فرار کرد. در این میان زن جوانی که او هم در صحنه درگیری حضور داشت با فریاد از مردم کمک خواست و با حضور آمبولانس اورژانس در محل، جوان مجروح به بیمارستان انتقال یافت.
تلاش پزشکان برای نجات این جوان 24ساله آغاز شد و همزمان مأموران پلیس با حضور در محل حادثه ضارب را که دوباره به آنجا برگشته بود دستگیر کردند. یک روز پس از دستگیری این مرد از بیمارستان خبر رسید که جوان مصدوم جانش را از دست داده است و با گزارش ماجرا به قاضی رحیم دشتبان، کشیک جنایی تهران، عامل این جنایت به دادسرای جنایی انتقال یافت و پیش روی بازپرس پرونده قرار گرفت. او با اعتراف به ارتکاب جنایت گفت: حدود 3‌ماه قبل با دختر مورد علاقه‌ام ازدواج کردم. من و همسرم در 2رستوران مختلف کار می‌کردیم و از زندگی‌مان راضی بودم تا اینکه چند وقت قبل متوجه شدم همسرم خیلی ناراحت است. وقتی علت را از او پرسیدم متوجه شدم فردی برایش مزاحمت ایجاد می‌کند. می‌گفت مدیر داخلی رستورانی است که در آنجا کار می‌کند. آن شب که متوجه این موضوع شدم، عصبانی شدم. به سراغ این مرد رفتم و از او خواستم دیگر همسرم را اذیت نکند. حتی او را تهدید کردم اما صحبت‌ها و تهدیدهایم بی‌فایده بود. او دست‌بردار نبود و باز به مزاحمت‌هایش ادامه داد. همین باعث شد نقشه قتل او را بکشم.
وی ادامه داد: شب حادثه با این مرد در میدان نوبنیاد قرار گذاشتم و همسرم نیز همراهم آمد. او از نقشه قتلی که در سر داشتم بی‌خبر بود. تصورش این بود که قرار است با مرد مزاحم صحبت کنم اما وقتی سر قرار رسیدم با او درگیر شدم و با چاقویی که همراهم بود ضربه‌ای به او زدم.
جوان تازه داماد ادامه داد: پس از آنکه به او ضربه زدم فرار کردم اما هنگامی که با تمام قدرت می‌دویدم یاد همسرم افتادم. تازه فهمیدم که او همراهم نیست و درحالی‌که شوکه شده در محل حادثه مانده است. به‌خاطر همسرم به محل حادثه برگشتم که پلیس دستگیرم کرد.
تازه داماد پس از اقرار به قتل مزاحم نوعروسش با قرار قانونی بازداشت شد و در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید