• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
چهار شنبه 8 مرداد 1399
کد مطلب : 106242
+
-

کشف جسد زنی در گاری


 مردی که با گاری جسد زنی را حمل می‌کرد وقتی متوجه شد که مأموران شهرداری به او مشکوک شده‌اند با رهاکردن جسد و بیرون آوردن کفش‌هایش، فرار کرد.
به گزارش همشهری، عصر دوشنبه ششم مرداد‌ماه مأموران شهرداری پایتخت در حال گشت‌زنی در خیابان مرادی حوالی میدان قزوین بودند که به مردی مشکوک شدند. او در حال حمل تعدادی کارتن با گاری بود. مأموران شهرداری احتمال دادند که او ضایعات جمع کن است به همین دلیل به سمت او رفتند تا زباله‌هایی که حمل می‌کرد را مورد بررسی قرار بدهند. اما مرد مشکوک با دیدن مأموران که به سمتش می‌رفتند گاری را رها کرده و پا به فرار گذاشت. مأموران شهرداری نزدیک‌تر که شدند چشمشان به انگشت‌های پای انسانی افتاد که از زیر کارتن بیرون آمده بود. آنها وحشت زده کارتن‌های گاز را کنار زدند و با جسد زنی روبه‌رو شدند. در این شرایط موضوع را به پلیس اطلاع دادند و طولی نکشید که مأموران کلانتری 115رازی و قاضی محمد جواد شفیعی کشیک جنایی پایتخت در محل حادثه حاضر شدند.

فرار بدون کفش
بررسی‌ها حکایت از این داشت که جسد متعلق به زنی حدودا 40ساله است که لای پتویی پیچیده شده و روی آن چندین کارتن گاز بود. معاینات پزشکی نشان می‌داد که حدود 6تا 7ساعت از مرگ زن ناشناس می‌گذرد اما علت آن مشخص نبود. از سوی دیگر با توجه به ظاهر و لباس‌های متوفی، تیم جنایی احتمال دادند که وی کارتن خواب بوده و به مواد‌مخدر اعتیاد داشته است. مأموران همچنین کفش‌های مردانه‌ای را در محل حادثه کشف کردند که نشان می‌داد مرد مشکوک به محض دیدن مأموران شهرداری گاری را رها کرده، ‌کفش‌هایش را از پاهایش بیرون آورده و پابرهنه فرار کرده است.
با تکمیل تحقیقات در محل حادثه، ‌قاضی جنایی دستور داد تا جسد برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود. از سوی دیگر بررسی پرونده افراد گمشده در دستور کار مأموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت تا شاید هویت متوفی فاش شود. علاوه بر این جست و جو برای شناسایی و دستگیری مردی که جسد زن را درون گاری حمل می‌کرد و پا برهنه گریخته بود، آغاز شده است تا معمای این پرونده آشکار شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید