• شنبه 4 تیر 1401
  • السَّبْت 25 ذی القعده 1443
  • 2022 Jun 25

8 دلیل برای امیدواری به آینده اقتصاد ایران

دولت را مقروض تحویل گرفتیم و توانستیم از بحران عبور کنیم، فروش نفت را افزایش دادیم، بدون استقراض از بانک مرکزی کشور را اداره کردیم و بخشی از پول‌های بلوکه شده را پس گرفتیم و با آن نسبت به واردات واکسن، کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی اقدام کردیم.

عطرها بوی تقلب می‌دهند

سایت‌های اینترنتی، کانال‌های تلگرامی، صفحه‌های اینستاگرامی، صندوق عقب برخی خودروها یا بساط دستفروشان کنار پیاده‌روها پر شده از عطرهایی که قیمت‌های ارزان‌تری از مغازه‌ها و فروشگاه‌ها دارند.

جمهوری اسلامی با دختران تجمع بلوار چمران شیراز چه کند؟

فیلم‌ کوتاهی این روزها در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست می‌شود که از تجمع تعدادی نوجوان و کشف حجاب و هنجارشکنی برخی در این جمع حکایت دارد.

رونق گردشگری اتوبوسی در شهرها

طرح اتوبوس‌های گردشگری درون شهری به عنوان یک برنامه دائمی مورد توجه مدیران شهرهای گردشگری قرار گرفته است
گردشگری و سفرهای درون‌شهری نقطه اتصال شهروندان به گذشته تاریخی شهر هستند و موجب تقویت همبستگی اجتماعی و در نتیجه افزایش حساسیت افکار عمومی نسبت به سرنوشت شهر می‌شوند؛ از این رو، توریسم شهری طی سال‌های گذشته در شهرهای بزرگ دنیا به مقوله‌ای درآمدزا تبدیل شده و امروزه نیز در میان شهروندان جایگاه ویژه‌ای دارد.

قطار پرسرعت تکمیل خطوط 6و 7و ساخت خط 11

شرکت مپنا که نخستین فعال حوزه ساخت و توسعه شبکه‌های ریلی در کشور به‌حساب می‌آید، احداث یکی از 4خط جدید متروی تهران «خطوط 8، 9، 10و 11» را برعهده گرفته است.

خلازیر سر و سامان گرفت

بزرگ‌ترین مرکز خرید کالای دست‌دوم بعد از ساماندهی با شکل و شمایل جدید رسما در خلازیر شروع به فعالیت کرد. ساماندهی دست‌دوم فروشان در محله خلازیر از مدت‌ها قبل شروع شده و به‌دلیل فضای مناسبی که در ناحیه3 منطقه19 قرار داشت، فاز نخست این بازار با ظرفیت 510غرفه تکمیل شده و به بهره‌برداری رسید.

مدرسه‌ چقدر گران می‌شود؟

این قراری هر‌ساله است که در حدود همین محدوده زمانی گزارش‌های مختلفی درباره ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس دولتی و غیردولتی منتشر شود و داد خانواده‌ها را از شهریه ثبت‌نام بلند کرده و گلایه‌ها را از مدارس به آموزش و پرورش برساند.

افزایش تحویل خودرو در سال 1401

زندان زدایی؛ اولویت رئیس دستگاه قضا