15
شنبه 4 تیر 1401
شماره 8528
استان‌ها
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
استاندار خراسان جنوبی گفت: به‌منظور تسریع در راه‌اندازی فاز اول پروژه و وارد مدار کردن ۱۰مگاوات برق، ۲۰۰میلیارد تومان اعتبار برای راه‌اندازی فاز اول پروژه نیروگاه بادی «درح سربیشه» مصوب شد.
شهردار قزوین با اشاره به اینکه در ساخت برج خلیج‌فارس قزوین استانداردهای اصلی رعایت نشده است، گفت: با ارسال نامه‌ای از مالکان و ساکنان برج خلیج‌فارس خواسته شده که در مدت یک هفته این ساختمان را تخلیه کنند و پس از مدت قانونی این سازه پلمب خواهد شد تا موارد خطرساز آن رفع شود.
عکس خبر
عشایر منطقه ارسباران در آذربایجان شرقی اواخر فصل بهار به دامنه‌های سرسبز قوشاداغ تا بلندترین قله آن با ارتفاع ۳۲۰۰متری که یای قاری «برف تابستانی» نام دارد کوچ می‌کنند و تا اواخر فصل تابستان در این کوهستان زندگی می‌کنند.

رونق گردشگری اتوبوسی در شهرها

طرح اتوبوس‌های گردشگری درون شهری به عنوان یک برنامه دائمی مورد توجه مدیران شهرهای گردشگری قرار گرفته است
گزارش
گردشگری و سفرهای درون‌شهری نقطه اتصال شهروندان به گذشته تاریخی شهر هستند و موجب تقویت همبستگی اجتماعی و در نتیجه افزایش حساسیت افکار عمومی نسبت به سرنوشت شهر می‌شوند؛ از این رو، توریسم شهری طی سال‌های گذشته در شهرهای بزرگ دنیا به مقوله‌ای درآمدزا تبدیل شده و امروزه نیز در میان شهروندان جایگاه ویژه‌ای دارد.

کمبود آب در فضای سبز اصفهان

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با بیان اینکه آب فضای سبز اصفهان از محل آب‌های سطحی، زیرسطحی و تصفیه مجدد پساب تامین می‌شود، گفت: شهرداری اصفهان نخستین نهادی است که آب فاضلاب خریداری کرد و امروز 8میلیون مترمکعب آب مورد استفاده از پساب فاضلاب تامین می‌شود.
نقل‌قول‌خبر/سید محمدرضا هاشمی/استاندار سمنان
سال گذشته ۵۱ روستا را در استان با تانکر آبرسانی می‌کردیم، اما با اقدامات صورت گرفته برای آبرسانی روستایی این میزان به ۴۰روستا کاهش یافته است.
PDF استان‌ها
کوتاه استان‌ها
رئیس سازمان مدیریت پسماند بندرعباس گفت: طرح بزرگ تپش طرح تفکیک از مبدا پسماند به‌زودی در همه محلات بندرعباس اجرا خواهد شد.