• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 28 دی 1400
کد مطلب : 151149
+
-

با مردم/ نام اردبیل در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن نیست

ثبت‌نام مسکن ملی برای مردان مجرد بالای 23سال آغاز شده اما در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن هنگام ثبت‌نام، نامی از استان اردبیل و شهرستان‌های این استان دیده نمی‌شود! از وزارت راه و شهرسازی درخواست داریم این استان را هم به طرح مسکن ملی اضافه کنند تا در مهلت اعلام شده افراد نیازمند این استان بتوانند امکان ثبت‌نام را داشته باشند.
جانپور از اردبیل

  دسترسی آزاد‌راه غدیر به نظرآباد، ‌هشتگرد و کمالشهر میسر شود
چند سال است که مسئولان راهداری مشغول راه‌اندازی آزاد‌راه غدیر بودند تا مردم بتوانند در مسیر شرق به غرب استان‌های تهران و البرز با ترافیک کمتر تردد کنند. در این مسیر زمین‌های زیادی به امید رهایی از ترافیک دائمی مسیر به‌خصوص در محدوده تهران به کرج از سوی مردم به پروژه اختصاص یافت. چندی قبل این آزاد‌راه افتتاح شد اما متأسفانه مسیر دسترسی مردم هشتگرد و نظرآباد و کمالشهر به این آزادراه تدبیر نشده و عملا مردمی که به قصد این شهرها راهی آزادراه غدیر می‌شوند، ‌مجبورند دوباره به اتوبان تهران- کرج بیایند و در اوج ترافیک تردد کنند. بخش‌هایی از آزادراه در شهرهای نظرآباد و هشتگرد نیز خاکی و نیمه‌کاره درحالی‌که هنوز تابلو دارد به حال خود رها شده است و آزادراه که از چرمشهر ورامین شروع شده پس از گذر از شهرهای ذکر شده به آبیک می‌رود. لطفا فکری جدی برای این موضوع بشود.
حیدری از هشتگرد

  خروجی ایستگاه ارم سبز نیاز به تاکسی خطی دارد
من یکی از افرادی هستم که تقریبا هر روز در ایستگاه ارم سبز از قطار پیاده می‌شوم تا به منزلم در کوهسار بروم. اتوبوس‌های خطی که مقابل این ایستگاه هستند یا خیلی دیر به دیر می‌آیند  یا با مسافر کم شروع به حرکت می‌کنند. بهتر است یک پایانه برای تاکسی‌های خطی در این منطقه دایر شود تا مردم بعد از یک روز کاری اینقدر معطل نشوند.
حجتی از تهران

  دانشجویان دانشگاه فرهنگیان محروم از حداقل‌های دانشجویی
همانطور که مستحضرید، یکی از مطالبات دیرینه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بهره‌مندی از شرایط حداقلی در زمینه تأمین خوابگاه و تغذیه همانند دانشجویان سایر دانشگاه‌های کشور است اما در مغایرت آشکار با قانون متعهدین خدمت در آموزش‌وپرورش و مغایر با عملکرد گذشته دانشگاه‌های دیگر در مورد دانشجویان متعهد خدمت، درصد ثابتی بین ۲۰ تا ۴۵ به‌صورت ماهانه تحت‌عنوان هزینه‌های شبانه‌روزی از حقوق دانشجو‌معلمان در سنوات مختلف کسر یا توسط دانشگاه از آنها دریافت شده است. از آنجا که بسیاری از دانشجویان به‌دلایل مختلفی از این امکانات استفاده نمی‌کنند یا ظرفیت لازم برای استفاده آنها وجود ندارد، کسر این مبالغ به‌صورت ثابت مغایر با عدالت و منطق است.
جمعی از دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان

  برنامه‌های تلویزیون را شاد و مفرح کنید
چرا برنامه‌های تلویزیون به‌عنوان یک رسانه ملی که باید سلیقه همه مخاطبان را پوشش دهد اینقدر غمگین و بی‌محتواست. در شرایط فعلی و با خانه‌نشین شدن تعداد زیادی از مردم خصوصا کودکان و نوجوانان به‌خاطر شیوع کرونا، بهتر است که دست‌اندر‌کاران صدا‌و‌سیما از برنامه‌های شاد متناسب با فرهنگ کشورمان استفاده کنند.
احسانی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید