21
یکشنبه 23 خرداد 1400
شماره 8242
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کلاهبرداری مادر و دختر برای تصاحب ارثیه 50 میلیاردی

داخلی
وقتی پدر خانواده فوت شد، مادر و دختر برای اینکه ارثیه او را تصاحب کنند با کارمند یک دفترخانه همدست شدند و با استفاده از اسناد جعلی خانه، کارخانه و خودروی متوفی را به نام خود کردند.
ویژه
​​​​​​​2مرد شرور که دانش‌آموزی را با انگیزه اخاذی در مشهد ربوده و به سیستان و بلوچستان منتقل کرده بودند پس از 14روز دستگیر شدند و گروگان 12ساله‌شان آزاد شد.
پیگیری
امیرعلی پسربچه 6ساله‌ای که به همراه خانواده عمویش برای بازی به پارکی در جنوب تهران رفته بود، در حادثه‌ای تلخ دچار برق‌گرفتگی شد و جانش را از دست داد.
پلیس به‌دنبال یافتن مادر و پسری است که به طرز عجیبی ناپدید شده‌اند

سرنوشت نامعلوم امیرهومن و مادرش

پلیس به‌دنبال یافتن پسری 6ساله به نام امیرهومن است که از 10روز قبل همراه مادرش که از اختلال حواس رنج می‌برد از خانه خارج شده و دچار سرنوشت نامعلومی شده است.
پایان سرقت‌های سریالی پرستار سالمندان

پایان سرقت‌های سریالی پرستار سالمندان

زن جوان به‌عنوان پرستار سالمندان یا نظافتچی وارد خانه افراد سالخورده می‌شد و پس از بیهوش کردن آنها دست به سرقت اموالشان می‌زد.
شهروندان، ماهیت شهر هستند
شهروندان، ماهیت شهر هستند
ماهیت اولیه شهر، شهروندان هستند و تمام ارکان شهر از عملکردها، رویدادها، فعالیت‌ها و فعل و انفعالات شهروندان تشکیل شده است.
اگر نامزدهای انتخابات اعضای دولت و معاون اول خود را معرفی کنند مردم در انتخاب خود دست بازتری دارند زیرا انتخاب افراد اطراف آنها در سرنوشت کشور بسیار تأثیرگذار است.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
تعدادی از مخاطبان بعد از ابلاغ آخرین دستورالعمل تبدیل وضعیت ایثارگران، فرزندان و همسران آنها از نیروهای شرکتی و قراردادی به رسمی در خرداد‌ماه جاری، سؤالاتی درخصوص نحوه اجرای این قانون در نهادها و سازمان‌های مختلف مطرح کرده‌اند که به‌دلیل فراوانی و تنوع در اختیار مسئول امور ایثارگران روزنامه همشهری برای پاسخگویی قرار گرفته و در چند شماره در ستون ایثارگران در صفحات جامعه به چاپ خواهد رسید.