17
یکشنبه 23 خرداد 1400
شماره 8242
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فوتبال

فوتبال
ویژه
امروز هم 3‌بازی در تقویم یورو2020 گنجانده شده که دست‌کم یکی از آنها جزو بازی‌های هیجان‌انگیز و تماشایی این رقابت‌ها به‌حساب می‌آید؛ دیداری که تکرار نیمه‌نهایی جام‌جهانی2018 به‌حساب می‌آید.
غلامرضا محمدی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران، یک روز پس از پایان تورنمنت زلکوفسکی، ترکیب نهایی تیم در بازی‌های المپیک توکیو را معرفی کرد اما طبیعی بود که انتخاب‌های نهایی او معترضانی داشته باشد.
حیف شد که تیم ملی والیبال ایران بازی نزدیک به آلمان را واگذار کرد. در این بازی از هفته سوم لیگ ملت‌ها، بعد از 2ساعت و 10دقیقه بازی تیم ما باخت میلی‌متری داشت. ژرمن‌ها از 240اقدام 107امتیاز گرفتند و ایران از 246حرکت گروهی به 102امتیاز نایل آمد.
تیم زحمتکش و سختکوش کامبوج با قبول شکست 10بر صفر برابر ایران به کارش در مرحله اول انتخابی جام‌جهانی پایان داد.

کابوس بی‌پایان یک مساوی

اگر عراق را ببریم یا به این تیم ببازیم که تکلیف روشن است اما اگر مساوی کنیم لبنان، ازبکستان، امارات و اردن 4رقیب ما خواهند بود که باید حداقل از دو تای آنها بالاتر بایستیم
اگر ایران موفق به بردن عراق نشود، شانس صعودش به‌عنوان یکی از تیم‌های دوم چقدر بالاست؟ شاید در روزهای اخیر هیچ سؤال دیگری به اندازه این سؤال در فوتبال ایران تکرار نشده باشد.
پایان فرمانروایی نادال در پاریس

پایان فرمانروایی نادال در پاریس

نواک جوکوویچ پس از پیروزی فراموش‌نشدنی برابر رافائل نادال امروز برای دومین قهرمانی در رولان گاروس با سیتسی‌پاس بازی می‌کند
امروز در سراسر دنیا یک روز عادی دیگر است، اما تنیس روز عجیبی را تجربه می‌کند؛ فینال اوپن فرانسه برگزار می‌شود اما در هیچ‌کدام از 2 سمت زمین بازی، رافائل نادال روی خاک رس سُر نمی‌خورد.
رونمایی از اولین مدعی
رونمایی از اولین مدعی
درباره ایتالیا که نمایشش مقابل ترکیه خودش و هوادارانش را به جام امیدوار کرد
دیدار افتتاحیه یورو با اینکه نیمه اول کسل‌کننده‌ای داشت، پرگل از آب در آمد و هواداران پرشمار تیم ملی ایتالیا را امیدوار کرد.
فوتبال ایران
بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتبال زنان در بلاروس و بازی‌های تیم جوانان در تورنمنت کافا غیراز برد و باخت، نکته دیگری هم برای آنها داشت؛ فاصله‌شان از هر نظر با کشورهای دیگر زیاد است، حتی اگر این کشورها جزو تیم‌های سطح یک و دوی فوتبال زنان دنیا نباشند.

عراق ترسناک نیست

شاید اگر هنگ‌کنگ با دفاع فشرده‌اش همت می‌کرد و یک مساوی از عراق می‌گرفت، خیلی چیزها در جدول عوض می‌شد، اما همین خط دفاعی متراکم در دقایق آغازین بازی با گشودن دروازه خودی آمال و آرزوهای ما را به باد داد.

آماربازی

مهدی قائدی درحالی‌که فقط 35دقیقه مقابل کامبوج بازی کرد بهترین بازیکن تیم ملی در این مسابقه شد.

نکته بازی/ بدترین طعنه قرن

قصد انتقاد از عملکرد محمد سیانکی را نداریم؛ چون هم متوجهیم فایده‌ای ندارد و هم اینکه اصلا گزارشگر دیگری در تلویزیون باقی نمانده که قرار باشد جای اینها را بگیرد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
برنامه
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8242