• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
یکشنبه 23 خرداد 1400
کد مطلب : 132998
+
-

کوتاه از حادثه/ پایان 14روز اسارت‌ گروگان مشهدی در سیستان و بلوچستان


2مرد شرور که دانش‌آموزی را با انگیزه اخاذی در مشهد ربوده و به سیستان و بلوچستان منتقل کرده بودند پس از 14روز دستگیر شدند و گروگان 12ساله‌شان آزاد شد.
به گزارش همشهری، این دانش‌آموز 12ساله چند روز قبل دقایقی پس از خروج از خانه از سوی 2مرد شرور ربوده شد. آنها در فرصتی مناسب و در محلی خلوت این نوجوان را به زور سوار خودروی‌شان کرده و با خود بردند. چند ساعت بعد وقتی این دانش‌آموز به خانه برنگشت خانواده او نگران شدند و با پیگیری ماجرا پی بردند فرزندشان ربوده شده است. با گزارش ماجرا به پلیس، مأموران موفق شدند مردی را به ظن دست‌داشتن در آدم‌ربایی دستگیر کنند. این مرد در بازجویی‌های مقدماتی به ربودن پسر دانش‌آموز با همدستی یک نفر دیگر اعتراف کرد و گفت همدستش گروگان‌شان را به شهرستان فنوج واقع در سیستان و بلوچستان منتقل کرده است. آنطور که او می‌گفت انگیزه آنها از این آدم‌ربایی اخاذی بوده است. در این شرایط بود که گروهی از مأموران راهی فنوج شدند و این در حالی بود که  مرد گروگانگیر از دستگیرشدن همدستش اطلاعی نداشت او که پسر دانش‌آموز را در اسارت نگه داشته بود، خبر نداشت که مأموران مخفیگاه او را محاصره کرده‌اند و سرانجام ساعتی بعد مأموران در عملیاتی غافلگیرانه توانستند مرد آدم‌ربا را دستگیر و گروگانش را پس از 14روز اسارت آزاد کنند. سرهنگ محمد سرگزی، فرمانده انتظامی شهرستان فنوج با اعلام جزئیات این پرونده گفت: با دستگیری دومین گروگانگیر، پسر نوجوان در صحت و سلامتی آزاد شد و به آغوش خانواده‌اش بازگشت. به‌گفته او آدم‌ربایان در بازداشت به‌سرمی‌برند و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

 مرگ 5عضو خانواده در تصادف پراید و سمند

تصادف هولناک پراید با یک سمند در اطراف کرمان جان 5عضو یک خانواده را گرفت. به‌گزارش همشهری، این حادثه حدود ساعت 45دقیقه بامداد دیروز در کیلومتر 5محور کرمان-کوهپایه رخ داد و به‌دنبال آن تیم‌های اورژانس و آتش‌نشانی راهی آنجا شدند.
رئیس آتش‌نشانی کرمان گفت: با توجه به‌شدت حادثه، بلافاصله تیم اطفای حریق و امداد و نجات از ایستگاه شماره 6 کرمان راهی محل حادثه شدند. رضا میرزایی ادامه داد:‌ 2خودروی پراید و سمند به‌شدت با یکدیگر برخورد کرده بودند و سرنشینان هر2 خودرو که در مجموع 8نفر بودند، در خودروها محبوس شده بودند. در این شرایط آتش‌نشانان بدون اتلاف وقت تلاش برای خارج‌کردن آنها از میان بقایای خودروها را آغاز کردند اما در ادامه معلوم شد که در این حادثه 5نفر جانشان را از دست داده‌اند و 3نفر مصدوم شده بودند که پس از خروج از لاشه خودروها، در اختیار اورژانس قرار گرفته و به بیمارستان انتقال یافتند.
براساس این گزارش، سرنشینان پراید 7نفر و همگی اعضای یک خانواده بودند که متأسفانه یک نوزاد، ۲ پسربچه ۶ و ۸ ساله و ۲ زن ۳۰ و ۳۵ ساله به‌علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند و خودروی سمند نیز تنها یک سرنشین داشت که در این حادثه مجروح شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید