17
سه شنبه 30 دی 1399
شماره 8139
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

هوای هوا را داشته باشیم

یادداشت
قانون هوای پاک سال۱۳۹۶ تصویب شد تا نقشه راهی باشد برای حل معضل آلودگی هوا در کشور.
ویژه
روابط‌عمومی منطقه 2 شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با موضوع هرس درختان بوستان سپهر در ستون با مردم روز 9دیماه پاسخ داده است: عملیات هرس زمستانه درختان معابر، بوستان‌ها و بزرگراه‌ها به‌صورت برنامه هر ساله انجام می‌شود.
لاین کندروی بزرگراه امام رضا محدوده بازار گل سرعت‌گیرهای غیراستاندارد و مرتفع دارد که باعث تصادف و حتی واژگونی خودروها می‌شود. از مسئولان تقاضا داریم نسبت به جمع‌آوری و استانداردسازی این سرعت‌گیرهای خطرناک اقدام کنند.
حادثه ساختمان پلاسکو در 30دی‌ماه1395 به‌عنوان یک فاجعه ملی و به‌دلیل فرسودگی و ناایمن بودن سیم‌کشی برق، وجود کپسول‌های متعدد گاز مایع و مایعات اشتعال‌زا و انباشت البسه و پوشاک چیده شده در راهروها و طبقات ساختمان رقم خورد که متأسفانه در این حادثه 16نیروی جان برکف آتش‌نشانی و 10نفر از شهروندان کشته و بیش از 500فروشگاه و تولیدی پوشاک تخریب و بیش از 3هزار کارگر بیکار شدند.

اتهام‌زنی به خلبان آنتونف

پیگیری
با گذشت بیش از 6سال از سقوط هواپیمای آنتونف خط هوایی تهران - طبس در نزدیکی فرودگاه مهرآباد که منجر به جان‌باختن 40سرنشین آن شد، رسیدگی قضایی به این پرونده همچنان ادامه دارد و در چهارمین جلسه محاکمه که دیروز برگزار شد متهمان تلاش کردند قصور این حادثه مرگبار را به گردن خلبان بیندازند.
خودکشی شوهر، راز قتل همسر را فاش کرد

خودکشی شوهر، راز قتل همسر را فاش کرد

معمای ناپدید شدن زنی جوان در پایتخت، پس از خودکشی نافرجام شوهر وی و اعترافاتش به جنایت، آشکار شد. به‌گزارش همشهری، هفته گذشته مردی جوان قدم در اداره پلیس گذاشت و از ناپدید شدن همسر جوانش خبر داد.
همدستی زن جوان با مرد غریبه برای قتل شوهرش
زنی که با همدستی مردی شوهرش را به قتل رسانده بود، دستگیر شد.
با مرگ آتشین سرایداری جوان در یک خانه ویلایی، پرونده‌ای در دادسرای جنایی تهران تشکیل شده و تیم تحقیق تلاش خود را برای کشف اسرار مرگ وی آغاز کرده‌اند.